نسخه چاپی

مشكلات پرسپولیس از نگاه حمید درخشان

عکس خبري -مشکلات پرسپوليس از نگاه حميد درخشان

عضو كمیته فنی باشگاه پرسپولیس با تاكید براینكه این تیم مشكلات تاكتیكی دارد كه باید هرچه زودتر برطرف شود، گفت: بازیكنان پرسپولیس مشكل ذهنی و روانی ندارد به دلیل ضعف بدنی و فیزیكی نتایج خوبی را در لیگ برتر كسب نكرده‌اند.

به گزارش نما، حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دلایل ناکامی‌های اخیر تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: در تیم پرسپولیس یکسری مشکلات تاکتیکی دیده می‌شود که باید هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود. قطعا مانوئل ژوزه این کار را انجام خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان پرسپولیس مشکل فیزیکی و بدنی دارند، اظهار داشت: با آمدن رویانیان به باشگاه پرسپولیس و امکاناتی که برای بازیکنان فراهم شده، من بعید می‌دانم که آنها مشکلات ذهنی و روانی داشته باشند. از آنجائیکه در این فصل 14 بازیکن جدید از باشگاه‌های بزرگ به تیم پرسپولیس آمده‌اند، قطعا نمی‌شود گفت که تاثیر مشکلات و ناکامی‌های فصل گذشته پرسپولیس بر عملکرد این فصل تیم نیز تاثیر گذاشته است.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در بازی با تیم صبای قم، بازیکنان این تیم بسته بازی کرده و از ضدحملات استفاده می‌کردند بنابراین در مواجه با چنین تاکتیکی از سوی تیم حریف حملات پرسپولیس باید با برنامه‌تر می‌بود. همچنین خط دفاعی تیم باید منسجم‌تر عمل می‌کرد. متاسفانه در بازی‌های اخیر بارها دیده‌ایم که مدافعان پرسپولیس گرفتار ضدحملات شده‌اند و این موضوع در بازی با تیم صبای قم نیز تکرار شد.

وی خاطر نشان کرد: وقفه‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر پیش می‌آید فرصت زمانی خوبی است که مانوئل ژوزه نقاط ضعف تیم را پیدا کرده و برطرف کند تا هواداران از هفته ششم به بعد شاهد یک روند رو به رشد در تیم پرسپولیس باشند.

درخشان با اعلام اینکه نیاز به یک هافبک دفاعی خوب در تیم پرسپولیس احساس می‌شود، تاکید کرد: طی هفته جاری اعضای کمیته فنی با حضور رویانیان تشکیل جلسه خواهند داد و یکی از موضوعات مهمی که در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد بررسی وضعیت تیم پرسپولیس و شکست این تیم در مقابل تیم صبای قم است. همچنین در این نشست کمیته فنی قرار است، من گزارشی را از وضعیت تیم‌های پایه باشگاه به اعضای کمیته فنی و مدیرعامل ارائه کنم.

وی در خصوص وضعیت تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: من روز شنبه سر تمرینات تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس حاضر شدم و اطلاعات جامع و کاملی را در این خصوص جمع‌آوری کردم که این اطلاعات را طی گزارشی در اولین نشست کمیته فنی باشگاه ارائه خواهم کرد.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس در همین خصوص تصریح کرد: نتیجه‌ای که در خصوص تیم‌های پایه به آن رسیدم این است که باید در خصوص تیم‌های پایه در باشگاه سازمان دهی و تشکلی جدید ایجاد شود، ضمن اینکه بزودی در سطح تیم‌های پایه باشگاه تغییراتی جدید خواهیم داشت که این تغییرات صددرصد شامل کادرفنی تیمهای پایه نیز خواهد بود، به طوریکه به احتمال فراوان کادر فنی تمام سطوح پایه تیم‌های پرسپولیس تغییر خواهد کرد.

۱۳۹۱/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...