نسخه چاپی

"تِم" پرچم اسرائیل در سالن سخنرانی سیسی! +عكس

عکس خبري -"تِم" پرچم اسرائيل در سالن سخنراني سيسي! +عکس

سالن محل سخنرانی رئیس جمهوری مصر در اسیوط، با استفاده از رنگ‌های سفید و آبی و با همان تركیب مورد استفاده در پرچم رژیم صهیونیستی آماده شده بود.

به گزارش نما به نقل از العالم، استفاده از رنگ‌ سفید و نوار آبی؛ و شباهت زیاد پوشش سالن محل سخنرانی عبدالفتاح سیسی در شهر "اسیوط" به پرچم اشغالگران صهیونیست؛ با واکنش و انتقاد ناظران و فعالان مصری در شبکه های اجتماعی روبرو شد.

به نظر می رسد که سخنرانی "عبدالفتاح السيسي" رئيس جمهوري مصر در سالني كه در سقف و کف آن از رنگ سفيد و نوارهای آبی (مشابه پرچم رژیم صهیونیستی) استفاده شده، به تصمیم قاهره برای نزدیک شدن به تل آویو و حرکت در مسیر توهّمات بنیانگذاران رژيم صهيونيستي مبنی بر تأسيس "كشور اسرائيل بزرگ" از رود نيل تا فرات اشاره دارد.

عبدالفتاح السیسی در سخنرانی اخیر خود در اسیوط، از صلح گرم و روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی سخن گفت که اين سخنان وي با واكنش ها و انتقادات شديد در شبكه هاي اجتماعي در سه روز گذشته روبرو شد. السيسي از مقامات صهيونيست خواست كه سخنان وي را ترجمه و در "اسرائيل" پخش كنند.

"سليم عزوز" روزنامه نگار معروف در مقاله اي طولاني در فيس بوك درباره انتخاب رنگ سالن محل سخنراني السيسي نوشت: "چه كسي اين رنگ را براي سالن محل سخنراني السيسي انتخاب كرده است، يك فرد يا يك گروه؟"

فعالان شبكه هاي اجتماعي نيز خشم خود را از اين نزديكي ميان مصر و اسرائيل اعلام كردند و استفاده از رنگ پرچم اسرائيل براي سالن سخنراني سيسي را نشانه خيانت آشكار وي دانستند.

رهبر كودتاي نظامي در مصر روز دوشنبه گذشته در افتتاح چند طرح برق دراستان اسيوط، در سالنی که "تِم" رنگ های به کار رفته در آن کاملا یادآور پرچم "نیل تا فرات" اشغالگران صهیونیست بود، به سخنراني پرداخت و در آن از لزوم سازش نهايي بين اسرائيل و فلسطيني ها براي پايان يافتن اختلافات ميان اعراب و اسرائيل سخن گفت.

۱۳۹۵/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...