نسخه چاپی

دلخوری مظلومی از رحمتی به خاطر غش كردن به سمت این سرمربی

تماس منصوریان با كاپیتان استقلال دردسرساز شد

غش كردن دروازه بان تیم فوتبال استقلال به سمت سرمربی بالقوه این تیم در فصل بعد، تا حدود زیادی باعث دلخوری سرمربی كنونی آبی ها از كاپیتان تیمش شده.

به گزارش نما جام نیـوز، بر کسی در حوزه استقلال پوشیده نیست که از دیرباز، سید مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان روابطی بسیار صمیمانه داشته اند، روابطی که از فردی گذشته و به روابط خانوادگی رسیده است.

حال که زمزمه های حضور منصوریان به عنوان سرمربی استقلال در این تیم به گوش می رسد، رحمتی نیز تا حدودی (البته به شکلی نا محسوس) به سمت منصوریان غش کرده و پرویز مظلومی نیز به وضوح متوجه این قضیه شده.

رحمتی و منصوریان اخیرا با هم به صورت تلفنی صحبت کردند. بعد از بازی تراکتور و استقلال بود که حتی منصوریان این تماس را تایید کرد. ولی گویا تماس تلفنی آنها بیشتر از یک تماس معمولی بوده است و مظلومی هم این اخبار را شنیده است. از این تماس ها برداشت های متفاوتی در استقلال شده و بعضی ها می گویند از همین حالا آنها قول و قرارهای فصل بعد را گذاشته اند!

منصوریان گزینه بالقوه نیمکت استقلال برای فصل آینده است و حتی می گویند بعد از حذفی رسما نامش به عنوان سرمربی این تیم اعلام می شود. به خاطر همین شایعات و سایه سنگین مظلومی روی نیمکت استقلال، سرمربی آبی ها فعلا روی نام منصوریان حساسیت دارد و شنیده می شود از تماس های رحمتی و این مربی، دلخور شده است.

مظلومی حداقل انتظار نداشت که قبل از اتمام رسمی فصل، رحمتی این چنین به سمت منصوریان تمایل نشان دهد.

۱۳۹۵/۳/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...