نسخه چاپی

توتی به دوران بازیگری‌اش در رم ادامه می‌دهد

مدیراجرایی باشگاه رم از تمدید شدن دوران بازیگری كاپیتان كهنه‌كار جالوروسی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مائورو بالدیسونی از نزدیک شدن فرانچسکو توتی به عقد یک قرارداد جدید با باشگاه رم خبر داد و گفت که کاپیتان کهنه‌کار جالوروسی قصد دارد یک سال دیگر به دوران بازیگری‌اش در ورزشگاه المپیکو ادامه دهد.

قرارداد توتی 39 ساله با رم تابستان امسال به پایان می‌رسد و این در حالی است که باشگاه رم طبق اعلام مالکش، جیمز پالوتا قرارداد جدیدی به توتی پیشنهاد کرده است، البته توتی که از 16 سالگی در رم توپ زده و برای این تیم 304 گل به ثمر رسانده است، هنوز پای قرارداد جدیدش را امضا نکرده است، اتفاقی که بالدیسونی آن را در شرف وقوع می‌داند.

مدیر اجرایی باشگاه رم در آستانه دیدار دوستانه این تیم برابر الاهلی امارات، به شبکه باشگاه گفت: فرانچسکو توتی اینجا در امارات یک بازیکن بسیار محبوب است، حتی بیشتر از محمد صلاح (هافبک مصری جالوروسی). آنها دو بازیکنی هستند که بیشترین محبوبیت را در میان هواداران دارند و به نظر می‌رسد که گذشته و آینده باشگاه میان آنها جابه‌جا می‌شود.

بالدیسونی ادامه داد: باید بگویم که توتی به بازی کردن در رم ادامه می‌دهد و برای مدتی طولانی عضوی از خانواده جالوروسی خواهد بود.

با وجود آنکه مدت زمان حضور توتی در ترکیب رم پس از ورود لوچانو اسپالتی به کادر فنی این تیم کاهش پیدا کرده است، او برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌اش در این تیم اصرار کرد و ظاهراً در نهایت به خواسته‌اش رسیده است.

۱۳۹۵/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...