نسخه چاپی

قصاص قاتل؛

پایان شوم پیامك‌‌بازی مرد متأهل با دختر جوان

برادر دختر وقتی پی به این پیامك‌ها برد دست به قتل مرد جوان زد و با صدور حكم قصاص قاتل، این مرد در زندان مركزی قزوین به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش نما به نقل از همشهری آنلاین، 4 سال پيش مأموران پليس شهر شال در استان قزوين در جريان قتل مردي 34ساله قرار گرفتند و تحقيقات براي كشف راز اين جنايت را شروع كردند.

مقتول مردي 34ساله و متاهل بود كه بررسي‌ها نشان مي‌داد با شليك گلوله از سلاح شكاري به قتل رسيده است.

جسد اين مرد در محلي خلوت و در حالي پيدا شده بود كه هيچ‌كس شاهد جنايت نبود. با اين حال كارآگاهان در بررسي‌هاي تخصصي متوجه شدند كه مقتول يك راننده كاميون بوده كه آخرين‌بار به‌دنبال تماس مردي به نام سپهدار از خانه خارج شده و پس از آن ديگر كسي او را نديده است.

با شناسايي سپهدار، مأموران اين مردجوان را دستگير كردند و او در بازجويي‌ها پرده از راز جنايت برداشت.

وي گفت: مقتول راننده كاميون ما بود و برايمان كار مي‌كرد. چندي قبل متوجه شدم كه وي و خواهرم تلفني در ارتباط هستند و او براي خواهرم پيامك مي‌فرستد. با ديدن اين پيامك‌ها عصباني شدم و تصميم به قتل او گرفتم. وي ادامه داد: روز حادثه به بهانه تخليه بار با مقتول تماس گرفتم و با او قرار گذاشتم.

از قبل سلاح شكاري كه پدرم براي محافظت از باغ خريده بود، برداشتم و سر قرار رفتم. وقتي مقتول به آنجا رسيد، بي‌آنكه چيزي بگويم به او شليك كردم و پس از قتل وي، فرار كردم تا اينكه دستگير شدم.



با اعتراف اين مرد، وي بازداشت شد و پس از بازسازي صحنه قتل، رسيدگي به اين پرونده در دادگاه كيفري استان قزوين شروع شد. با توجه به اعترافات قاتل و درخواست قصاص از سوي خانواده مقتول، قضات دادگاه در نهايت رأي به قصاص قاتل دادند و اين حكم مدتي بعد از سوي ديوان‌عالي كشور تأييد شد.



حجت‌الاسلام صادقي نياركي دادستان عمومي و انقلاب قزوين با بيان اين خبر گفت: با موافقت رياست محترم قوه قضاييه، حكم قصاص قاتل سحرگاه پنجشنبه با حضور معاون دادستان عمومي و انقلاب قزوين، داديار اجراي احكام كيفري، رئيس ندامتگاه مركزي قزوين و ساير عوامل اجراي حكم، در محوطه زندان به اجرا درآمد و اين مرد به دار مجازات آويخته شد.



وي اجراي حكم قصاص را به‌عنوان حكمي اسلامي موجب حيات جامعه دانست و يادآورشد: اگر جامعه از لوث وجود قاتلان و كساني كه زندگي ديگران را تهديد مي‌كنند پاك نشود بايد شاهد هرج و مرج و رواج خشونت و قتل و غارت و انقراض نسل‌ها باشيم.



لذا اين حكم اسلامي موجب حيات دوباره جامعه و ايجاد امنيت و آرامش خانواده مي‌شود. به‌گفته وي، اجراي حكم قصاص در جامعه درس عبرت براي اراذل و اوباش و متخلفاني است كه مي‌خواهند آرامش جامعه را بر هم بزنند.

۱۳۹۵/۳/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...