نسخه چاپی

شلیك مرگبار در فروشگاه موادغذایی

جوانی كه با ورود به فروشگاه موادغذایی در روستای هندل آباد مشهد، یك نفر را با شلیك گلوله به قتل رسانده و 2نفر دیگر را نیز با چاقو مجروح كرده است، تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از خراسان، صبح پنجشنبه گذشته در حالی که خورشید انوار طلایی خود را بر فراز روستای هندل آباد مشهد گسترده بود، تعدادی از اهالی روستا نیز طبق معمول زیر سایه دیواری بلند در نزدیکی 2فروشگاه موادغذایی نشستند تا کنار یکدیگر ساعات خوشی را بگذرانند.



هنوز گرم گفت وگو نشده بودند که ناگهان صدای برق آسای انفجار گونه ای، چشم های آنان را به سوی فروشگاه موادغذایی خیره کرد.



در این میان، یکی از اهالی سکوت حیرت انگیز دیگران را شکست و گفت: «حتما کابل های برق داخل فروشگاه اتصالی دارد!»



اما با خروج 2برادر خون آلود از داخل فروشگاه، اهالی سایه نشین وحشت زده به سوی مجروحانی دویدند که مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته بودند.



هنوز چشمان حیرت زده اهالی به دنبال سرنخی از این ماجرا بود که جوان 20ساله ای به نام «علی» که سلاح شکاری را در دست می فشرد، از فروشگاه خارج شد و با موتورسیکلت گریخت.



چند نفر از سایه نشین ها وقتی داخل مغازه رفتند، با صحنه وحشتناک دیگری رو به رو شدند. مرد 41ساله دیگری نیز که آثار گلوله روی بدنش نمایان بود، پشت پیشخوان فروشگاه قرار داشت.



دقایقی بعد با کمک اهالی روستا، 3 جوان مجروح به بیمارستان شهیدهاشمی نژاد مشهد منتقل شدند اما تلاش پزشکان برای نجات جان مرد 41ساله به نتیجه نرسید و او بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست داد.



با گزارش این حادثه مرگبار به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله قاضی سیدجواد حسینی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی، عازم روستای هندل آباد در حدود 40کیلومتری مشهد شد.



آثار خون های ریخته شده در محل حکایت از درگیری خونینی داشت که یکی از گلوله ها نیز به مایع 4لیتری ظرفشویی داخل فروشگاه اصابت کرده بود.



بررسی های مقدماتی مقام قضایی نشان می داد، متهم به سمت کوه های اطراف روستا گریخته است. بنابراین به دستور قاضی حسینی، گروهی از مأموران به سوی کوه رفتند اما خبری از متهم فراری نبود.



عقربه های ساعت به نیمه شب نزدیک می شد که کارآگاهان دریافتند متهم به یکی از روستاهای اطراف کلات متواری شده است، بنابراین با دستور دادستان مرکز خراسان رضوی و هماهنگی های قضایی، گروهی از نیروهای انتظامی نیز عازم روستای مذکور شدند اما متهم قبل از رسیدن مأموران، مخفیگاه خود را تغییر داده بود.



در همین حال، یکی از نزدیکان متهم فراری به اتهام کمک به فرار متهم دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت. تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۵/۳/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...