نسخه چاپی

استقبال عراقی ها از خودروی آریو

استقبال عراقی ها از خودروی آریوهمزمان با نمایشگاه اختصاصی ایران در شهر بصره عراق خودروی دنده اتوماتیك آریو با بیشترین استقبال از جانب مردم این كشور مواجه شد .

به گزارش نما به نقل از سایپا نیوز، در جريان برگزاري نمايشگاه اختصاصي ايران در بصره بزرگترین و مهمترین استان اقتصادي كشور عراق ، خودروي توليد داخل آريو با بيشترين ميانگين درخواست خريد ركورد متقاضي خريد محصولات سايپا در نمايشگاه را به خود تخصيص داد .

خودرو آريو تنها خودروي دنده اتوماتيك عرضه شده در نمايشگاه 4 روزه بصره بود كه با استقبال بازديدگنندگان عراقي مواجه شد.

بنا به گزارش هاي دريافتي از نمايشگاه بصره درخواست خريد و تسريع در صادرات اين محصول توليد داخل از جانب بازديدكنندگان بيش از تصور بوده و همين امر لازم مي نمايد تا برنامه ريزي هاي آتي صادرات اين محصول با شتاب بيشتري پي گيري شود .

همچنين به منظور رانندگي آسان، مطمئن ، ايمن و استاندارد معلولين با نصب و مناسب سازي تجهيزات مورد نظر براي معلولين با بهترين كيفيت و آخرين استانداردها مربوطه خودروي آريو مورد تحسين بازديدگنندگان قرار گرفت .

گفتنی است در نمایشگاه اختصاصی ایران در شهر بصره گروه خودروسازی سایپا با حضور شرکت های سایپا, سایپا شیشه و ایدکو و با هدف ارائه توانمندی های خود در این نمایشگاه حضور یافته و محصولاتی چون ساینا ، تیبای ساخت اسکندریه عراق, تيبا2 ، وانت 151 کافه تریا و خودروی تیبای دوگانه سوز با در رده هاي بعدي خريد قرار گرفتند .

۱۳۹۵/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...