نسخه چاپی

سواحل هدف جدید تروریست های داعش

كارشناسان امنیتی احتمال می دهند سواحل فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، مغرب و تركیه هدف حملات احتمالی داعش در تابستان آتی باشد.

به گزارش نما به نقل از شبکه روسیا الیوم، منابع رسانه ای انگلیسی اعلام کردند که گروه داعش تمرین هایی را در دریا انجام می دهد و برای انجام حملات در سواحل پرجمعیت در دریای مدیترانه برنامه ریزی می کند.

بر اساس این گزارش روزنامه سان، گروههایی از داعش که اکثرا هندی هستند، تمرین هایی را در دریاچه قطینه در نزدیکی شهر حمص سوریه انجام می دهند و از سلاح هایی همچون کلاشینکوف نیز استفاده می کنند.

کارشناسان امنیتی احتمال می دهند سواحل فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، مغرب و ترکیه هدف حملات احتمالی داعش در تابستان آتی باشد. در همین راستا سازمان اطلاعاتی آلمان از دستگاه اطلاعاتی ایتالیا مستنداتی را در همین زمینه دریافت کرده است که این اقدامات را تایید می کند.

یک مسئول آلمانی در همین خصوص عنوان کرد که احتمالا حملات با شیوه های جدیدی رخ دهد و امکان محافظت از سواحل وجود ندارد.

در تابستان گذشته در حملات داعش به شهر ساحلی سوسه دهها نفر کشته شدند که بیشتر آنها را انگلیسی ها تشکیل می دادند.نیروهای نظامی بیشتر کشورهای اروپایی پس از حملات خونین فرانسه و بلژیک آماده مقابله با اقدامات تروریستی هستند.نگرانی از بازگشت تروریست هایی که در سوریه و عراق می جنگند خواب را از چشم اروپایی ها ربوده است.

۱۳۹۵/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...