نسخه چاپی

منتظر فرمان رهبر انقلاب برای آزادی قدس هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینكه این نیرو برای انجام مأموریت، محدود به مرزها نخواهد بود، گفت: اگر امروز آمریكا جرأت حمله به ایران را ندارد به دلیل آمادگی نیروهای مسلح است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اولین روز از رزمایش این نیرو که در منطقه عمومی کاشان و اصفهان در حال برگزاری است، با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح به خصوص نزاجا برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی، گفت: نیروی زمینی ارتش برای انجام مأموریت، محدود به مرزها نمی‌ماند و ما طی هفته‌ای اخیر شاهد بودیم که نیروهای نوهد ارتش در کنار نیروی قدس سپاه مأموریت مستشاری خود را در سوریه به خوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه دشمن عزم خود را برای صدمه به نظام جمهوری اسلامی جزم کرده است، گفت: گزینه‌های نظامی آنها سال‌هاست که روی میز است اما اگر آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد به دلیل آمادگی نیروهای مسلح، بسیجیان، سربازان و انگشت‌های روی ماشه است.

وی خاطرنشان کرد‌: در سال ۲۰۰۱ آمریکا قصد حمله به ایران را داشت اما آمادگی نیروهای مسلح آنها را پشیمان کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بعد از این اتفاق آمریکایی‌ها تغییر روش دادند و گروهک‌های تروریستی را به راه انداختند که کشورهای مرتجعی نظیر عربستان و قطر هم به آنها کمک می‌کنند.

پوردستان با بیان اینکه ما منتظر فرمان رهبر انقلاب برای آزادی قدس هستیم، گفت: داعش و النصره دشمن‌های کوچکی هستند. ما دشمن اصلی را آمریکا و اسرائیل می‌دانیم و خود را برای مقابله با شیطان بزرگ آماده می‌کنیم.

۱۳۹۵/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...