نسخه چاپی

ترقي:

ضرورت حمایت دستگاه قضا از روحیه نقادی دانشجویان

عکس خبري -پيش بيني پيروز دور دوم انتخابات از نگاه ترقي

مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: قو‌ه‌قضاییه باید از از روحیه نقادی، شهامت، شجاعت و امر به معروف و نهی از منكر كه در قشر دانشجویان جوان انقلابی حاكم است دفاع كند.

حمید‌رضا ترقی مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: مسئولین باید نسبت به فعالان سیاسی دانشجو و پرتحرک کشور که دارای احساسات و روحیه هیجانی هستند با سعه صدر برخورد کنند و در جهت اغنا کردن و تحقق مطالبات این طیف گام‌های جدی بردارند.

وی افزود: مسئولین باید با توجه به اینکه مخاطب‌شان جوان است در جهت همکاری دو جانبه با این طیف به گونه‌ای عمل کنند تا نقد و انتقادات نسل جوان جواب داده شود و در جهت تقویت نظام به کار برده شود.

ترقی تصریح کرد: آنچه که از قوه قضائیه به عنوان نهاد ناظر بر جریانات سیاسی انتظار می‌رود این است که علیه کسانی که قصد براندازی را دارند برخورد کند و از روحیه نقادی، شهامت، شجاعت و امر به معروف و نهی از منکر که در قشر دانشجویان جوان انقلابی حاکم است دفاع کند.

مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه بحران‌هایی مانند 18 تیر سال 78 یک کم تحرکی و افت جدی را در فعالیت‌های سیاسی دانشجویان به وجود آورد اظهار داشت: علت اصلی این سرخوردگی پس از حوادث 18 تیر سرخوردگی دانشجویان از جریانات سیاسی و نوع برخورد دستگاه قضا بود از این رو انتظار است که قوه قضائیه نسبت به دانشجویانی که دلسوزانه بر اساس یک دید کارشناسانه نقد می‌کنند و با دشمنان جمهوری اسلامی ایران در عرصه جنگ نرم مقابله می‌کند به رو در رو نشده و همراه دانشجویان باشند.

۱۳۹۱/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...