نسخه چاپی

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاشند به هر شكل ممكن جانشین مناسبی برای مهدی طارمی پیدا كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس باعث شده مسئولان این باشگاه در تکاپوی پیدا کردن جانشین مناسب برای این بازیکن باشند. با توجه به این قضیه پرسپولیسی‌ها مذاکراتی را با دو مهاجم داشته‌اند.

* اولین گزینه پرسپولیسی‌ها برای جانشینی طارمی، کاوه رضایی است اما این بازیکن از طریق مدیربرنامه‌هایش به پرسپولیسی‌ها پیغام داده که قصد ادامه فوتبال در ایران را ندارد و می‌خواهد راهی فوتبال اروپا شود.

* پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات نیم نگاهی هم به آرش افشین دارند و مذاکراتی را با این بازیکن داشته‌اند اما این مهاجم فقط در صورتی پرسپولیسی‌ خواهد شد که برانکو ایوانکوویچ رضایت دهد.

* وحید امیری برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس فعلا دست نگه داشته و گفته می‌شود این مسئله بی‌ارتباط با فینال جام حذفی و رفتن علیرضا منصوریان به استقلال نیست. به هر حال منصوریان مربی امیری بوده و بدش نمی‌آید این بازیکن را با خود به استقلال ببرد. تلاش پرسپولیسی‌ها نیز برای کشاندن امیری به پای میز مذاکره ادامه دارد.

* یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به واسطه ارتباطش با خالد شفیعی تمایل زیادی دارد تا این مدافع به جمع سرخپوشان بپیوندد اما برانکو فعلا موافق این انتقال نیست.

* یکی از هافبک‌هایی که در لیست خرید برانکو قرار دارد در چند سال اخیر هر دو زانوی خود را به تیغ جراخان سپرده و همین مسئله باعث شده پرسپولیسی‌ها روی جذب او دچار تردید شوند.

* مطرح شدن موضوع پیشنهاد یک باشگاه روسی به علی علیپور باعث شده در یکی دو روز اخیر هواداران پرسپولیس واکنش‌های تندی به این موضع در صفحه اینستاگرام این بازیکن نشان دهند. این مسئله واکنش علیپور را هم در پی داشته و او برای آرام کردن اوضاع مدعی شده؛ ماندنش در پرسپولیس را به مدیریت باشگاه واگذار کرده است.

* یکی از واسطه‌ها از لحاظ مالی با مسئولان باشگاه پرسپولیس به مشکل خورده و جالب اینکه او مدیربرنامه‌های چند بازیکن شاخص این تیم است. این موضوع بی‌ارتباط با بالا رفتن قیمت برخی از سرخپوشان و بازارگرمی آنها در فصل نقل و انتقالات نیست.

۱۳۹۵/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...