نسخه چاپی

مشكلات زیرساختی مانعی برای تحویل واحدهای مسكن مهر

دبیر اول كمیسیون اقتصادی مجلس شورای گفت:دولت باید با اتخاذ تدابیر ویژه و تامین امكانات بتواند گرهی از مشكلات پیشروی متقاضیان مسكن مهر را باز كند.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز،ابراهیم نکو دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مسکن مهر افزود: مسکن مهر باتوجه به شرایط روز و نیازهای جامعه ازسوی دولت وقت، طراحی و ساخت آن شروع شد این درحالیست که باتوجه به مبلغی که برای هرمتر مربع این مسکن درنظرگرفته شد درهمین حد هم تحویل داده شد.

نکو ادامه داد: دولت گذشت با توجه به کمبود اعتبار بخشی از امکانات را در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار می داد. بنابراین انتظار می رود که امکانات این طرح از آن چیزی که وجود دارد بیشتر شود.

وی تصریح کرد: قرار بود اجرای آن در دستور کار دولت قرار گیرد اما به مرور زمان آن چیزی که باید در اجرای آن وجود داشته باشد مشخص نیست و مردم همچنان درگیر این مشکلات هستند.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: درحال حاضر با توجه به مشکلاتی که در اجرای این طرح دیده شده به دولت 11 هم کشیده شده و به عبارتی از دولت قبل به ارث رسید که امیدواریم این مشکلات توسط دولت، مرتفع شود.

نکو در ادامه اظهار کرد: باید در خصوص اجرای این طرح، کارهای زیربنایی و همچنین اعتبارات و امکانات آن منظور گردد.

وی گفت: دولت باید با اتخاذ تدابیر ویژه و ارائه تسهیلات و نیز تامین امکانات بتواند گرهی از مشکلات پیشروی متقاضیان مسکن مهر باز کند چرا که هم اکنون با مشکلات زیادی در نحوه گرفتن واحدها مواجه هستند.

۱۳۹۵/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...