نسخه چاپی

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران؛

مهمترین عید شیعیان در شهر بی نشانه باقی ماند

ابوالفضل قناعتی گفت: با توجه به دو مناسبت عید نیمه شعبان و پیروزی فتح خرمشهر نباید تمام فضاسازی های شهر به طرح گالری به وسعت یك شهر اختصاص می یافت.

به گزارش نما به نقل از برنا، ابوالفضل قناعتی با اشاره به برگزاری پروژه نگارخانه ای به وسعت یک شهر گفت: این حرکت خوبی است که از سوی سازمان زیباسازی انجام شده اما زمان برگزاری آن زمان مناسبی نیست. ما در حال حاضر در ایام ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) قرار داریم و باید از یک ماه پیش مدیریت شهری فضاسازی های لازم را برای برگزاری این جشن ها انجام می داد.

وی ادامه داد: همچنین مراسم ۳ خرداد و آزادسازی خرمشهر را پیش رو داریم که یکی از افتخارات بزرگ ما بعد از انقلاب اسلامی است اما می بینیم که بر روی تمامی تابلوهای تبلیغاتی شهر آثار هنری هنرمندان ایرانی و خارجی را نصب کرده اند و تنها چند اثر با موضوع صاحب الزمان در میان این آثار دیده می شود در حالی در ایام نیمه شعبان باید فضای تبلیغی شهر به سمت برگزاری مراسم عید نیمه شعبان باشد.

وی با انتقاد از وقت نشناسی مدیران شهری گفت: این مدیر یا نمی دانسته که این طرح گالری به وسعت یک شهر در زمان ایام نیمه شعبان انجام می شود که در این صورت خود باید استعفا دهد اگر دانسته این کار را انجام داده شهردار تهران باید او را اخراج کند زیرا زمان هایی خاص و مناسبت های ویژه وجود دارد که باید شهر ما باید به عنوان یک شهری که با نگاه اسلامی ایرانی اداره می شود به چنین مناسبت هایی دقت کنند و مدیریت شهری باید نسبت به این بی تدبیری پاسخگو باشد زیرا یک مدیر باید آینده نگری های لازم را در خصوص برگزاری پروژه نگارخانه به وسعت یک شهر داشته باشد تا مهمترین عید شیعیان در شهر بی نشانه باقی نماند.

۱۳۹۵/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...