نسخه چاپی

امیدوارم كه هواداران سرخ را سربلند كنیم

مدافع تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: نتیجه بازی رفت بسیار بد بود، امیدواریم این نتیجه را در دیدار برگشت جبران كنیم.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، محمد ایرانپوریان در مورد دیدار برگشت تراکتورسازی مقابل النصر امارات گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم، متأسفانه در دیدار رفت نتیجه بدی گرفتیم و این مسئله باعث شده تا کارمان برای بازی برگشت سخت‌تر شود. باید فردا با تمرکز زیادی به میدان برویم و با کم‌ترین اشتباه در پی رسیدن به هدفمان باشیم.

وی در مورد اینکه آیا با وجود شکست 4 بر یک در دیدار رفت، شانسی برای صعود دارند، خاطرنشان کرد: واقعا نتیجه بازی رفت بسیار بد بود، امیدواریم این نتیجه را در دیدار برگشت جبران کنیم. فراموش نکنید ما در بازی فردا از امتیاز حضور هوادار هم بهره می‌بریم و می‌توانیم حریف را شکست دهیم.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با اینکه بسیاری از کارشناسان معتقدند شکست تراکتورسازی در دیدار رفت به خاطر اشتباهات فردی بود نه توانایی حریف، اظهار داشت: در بازی رفت تیم برتر بودیم، ولی نتیجه را به طرز غیرقابل باوری واگذار کردیم، هر کسی که بازی را ندیده باشد و از نتیجه باخبر شود، فکر می‌کند ما بسیار ضعیف بازی کردیم، ولی این‌طور نبود و ما در طول بازی تیم برتر زمین بودیم. متأسفانه روی اشتباهات گل خوردیم. در این هفته تمرینات خوبی برگزار کردیم و امیدواریم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

ایرانپوریان در مورد اینکه بازیکنان تراکتورسازی در بازی رفت اسیر جنگ روانی حریف شدند و در بازی فردا چه راهکاری برای مقابله با این حربه درنظر گرفته‌اند، اظهار داشت: بازیکنان تراکتورسازی بسیار بزرگ و باتجربه هستند، متأسفانه این حربه همیشگی تیم‌های عربی است و ما نباید اسیر این حواشی شویم. بازیکنان تیم ما بهتر از من می‌دانند که نباید اسیر این جوسازی‌ها شوند. در دیدار قبلی هم امیر قلعه‌نویی روی این مسئله تأکید کرده بود و بدون شک امروز و فردا هم کادر فنی توصیه‌های لازم را در این رابطه به بازیکنان می‌کند. ما نباید اسیر حاشیه‌سازی حریف شویم و باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم.

وی در مورد رایگان بودن تماشای بازی فردا، عنوان کرد: همیشه تأکید کرده‌ام حضور هواداران قوت قلبی برای تیم ما است، بدون شک هواداران فردا هم به ورزشگاه می‌آیند و به ما کمک می‌کنند تا عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی فردا اهمیت بسیار زیادی دارد و ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم و به مرحله بعد راه یابیم.


۱۳۹۵/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...