نسخه چاپی

رضا صادقی:

برای یك سورپرایز ویژه از همین حالا هیجان دارم!

خواننده آلبوم «شب بارونی» پس از تور كنسرت‌های آمریكا و بازگشت به ایران درباره این تور و اجرا در مایكروسافت تیاتر، كنسرت ۱۰ خرداد تهران، و… توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش نما رضا صادقی که در ماه‌های گذشته تور بزرگ کنسرت‌هایش را در آمریکا روی صحنه برد، معتقد است پیش‌بینی استقبال و همه‌گیر شدن کنسرت در خارج از کشور به هیچ وجه ممکن نیست و هر احتمالی برای یک تور خارج از کشور وجود دارد.

این خواننده دراین باره می‌گوید: «راستش را بخواهید اصلاً پیش‌بینی چنین استقبالی را در تور آمریکا نداشتم. فکر می‌کردم قطعاً بعد از چهار-پنج کنسرت مجبور شویم برگردیم ولی خدا را شکر بعد از برگزاری کامل این تور متوجه شور و اشتیاق دوستداران موسیقی در خارج کشور شدم که واقعاً برای من قابل احترام بود. اگر برخی دلتنگی‌ها نبود این برنامه را در خارج ایران ادامه می‌دادیم. ولی من واقعاً بیشتر از سه ماه توانایی دوری از کشور و «تیارا» و خانواده‌ام را نداشتم و همین باعث شد که این تور سه ماه زمان ببرد. همه چیز عالی و فوق‌العاده بود.»

خواننده «مشکی رنگ عشقه» در ادامه گفت: «خوشحال بودم وقتی می‌دیدم که مخاطبان موسیقی خارج ایران هم به لحاظ احساس و حمایت از موسیقی هموطن‌شان، عالی و کم نظیر بودند و همین به ما انرژی فوق‌العاده‌ای می‌داد و باعث شد با یک حال خوب، این تور ادامه پیدا کند. مخاطبان موسیقی در خارج کشور بی‌اغراق هیچ فرقی با مخاطب موسیقی داخلی ندارند و نشان دادند که یک ایرانی، همیشه و در هر جای دنیا، خلق و خو، اصالت و صمیمیت خود را حفظ می‌کند. من پیش از آغاز این تور، تصور اشتباهی در ذهنم داشتم و به مرور این تصور رنگ باخت و فهمیدم که ایرانی‌های خارج کشور چقدر به ما و ادبیات و طرز فکر ما نزدیکند. ادبیات ترانه‌های ما به طرز جالبی مورد توجه مخاطبان موسیقی خارج قرار گرفته و این نکته برای من بسیار حائز اهمیت بود. از من درباره مفاهیم محتوایی آثار می‌پرسیدند و این موضوع یکی از اتفاقات جالب این تور برای من بود.»

صادقی معتقد است: «مخاطب ایرانی موسیقی در آمریکا به شکل ویژه‌ای به موسیقی پاپ داخل کشور وصل است. این موضوع در این تور برای من ثابت شد. یعنی موسیقی پاپ داخلی انتخاب اول همه ایرانی‌های سراسر جهان شده و این موضوع واقعیتی جالب است. همه حواشی و اتفاقات موسیقی داخلی را ریز به ریز رصد می‌کردند و به صورت جدی پیگیر بودند.»

خواننده «وایسا دنیا» درباره بهترین اتفاق تورکنسرت هایش در آمریکا هم اعتقاد دارد: «حضور و اجرا در نیویورک و سالن مایکروسافت تیاتر بهترین اتفاق این تور برای من بود. مدیران این سالن در توئیتر من را فالو کردند و در گزارشی مفصل از من حقیر به عنوان خوانده جهانی ایرانی‌ها نام بردند که واقعاً افتخاری بزرگ برای من بود.این برایم لذتبخش بود و باعث شد از این دوستان تشکر و تقدیری ویژه داشته باشم. اجرا در کنار نوازنده‌های خارجی در یک تور کامل هم برای من اتفاق جالبی بود. ما بدون اینکه زبان همدیگر را بدانیم، در کنار هم با زبان موسیقی ساز می‌زدیم.»

رضا صادقی که قرار است در تاریخ دهم خرداد ماه در تهران روی صحنه برود، درباره اجرای تهران نیز اعتقاد دارد: «برای کنسرت تهران با خودخواهی تمام می‌خواهم بگویم که در این کنسرت فقط می‌خواهم یک دلتنگی بزرگ را از بین ببرم. دلم به شدت برای هموطنانم در ایران تنگ شده و این برنامه برای من کنسرت رفع دلتنگی‌ها است. هیچ وعده و آنونس تبلیغاتی برای این کنسرت نداشته و ندارم. شوق من از دیدار با هموطنانم را در این کنسرت خواهید دید. هموطنان خارج از کشور به من آنقدر انرژی خوب دادند که تا سال آینده حالم خوب است و در کنسرت تهران می خواهم با هموطنان داخلی دیداری تازه کنم و بگویم که چقدر دلم برایشان تنگ شده است. این مواجهه در تهران چند اتفاق خوب هم خواهد داشت؛ مثل «شونه به شونه»، «شب بارونی» ، «پنجشنبه‌ها» و آثار قدیمی و جدید که در این کنسرت اجرا خواهند شد. »

صادقی همچنین از یک اتفاق ویژه خبر می‌دهد و معتقد است این خبر، واکنش های زیادی را پس از ایام ماه مبارک رمضان در پی خواهد داشت: «بعد از ایام ماه مبارک رمضان، مردم با برخی تغییرات در منوی آثار و برخی اتفاقات غافلگیرکننده رو به رو خواهند شد و از همین الان برای این سوپرایز بزرگ شور و هیجان دارم و به زودی از آن رونمایی خواهم کرد.»

۱۳۹۵/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...