نسخه چاپی

شیث تا ارائه اسناد مالی نمی‌تواند بازی كند

عکس خبري -شيث تا ارائه اسناد مالي نمي‌تواند بازي کند

دبیر ستاد منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال گفت: علیرضا نیكبخت واحدی، بازیكن تیم فوتبال گهر دورود منشوری نیست و فقط چند مشكل آیین نامه‌ای دارد.

عليرضا عليپور در خصوص شايعه منشوري بودن عليرضا نيکبخت واحدي تصريح کرد: مشکل نيکبخت به مسائل اخلاقي مربوط نمي‌شود و اين بازيکن منشوري نيست. مشکل او برمي‌گردد به يکسري مسائل آيين نامه‌اي و مقرراتي که هنگام انتقال اين بازيکن از ليگ دسته يک به ليگ برتر رعايت نشده و بايد به آن رسيدگي شود.

وي در پاسخ به اين سئوال که "مگر براي حضور بازيکنان ليگ دسته يکي در ليگ برتر مقررات خاصي وجود دارد؟"، تاکيد کرد: مشکل اين بازيکن به سهميه هفت بازيکن ليگ برتري مربوط مي‌شود که گهر جذب کرده است. چون پيکان امسال به ليگ برتر صعود کرد و نيکبخت هم سهميه ليگ برتري به حساب مي‌آمد، مواردي ناديده گرفته شده است!

به گزارش مهر ، دبير ستاد منشور اخلاقي از توضيح بيشتر در اين خصوص خودداري کرد.

عليپور در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر حضور شيث رضايي در ليگ دسته يک به خاطر محروميت از بازي در ليگ برتر، يادآور شد: ما هنوز با باشگاه پرسپوليس براي پرداخت جريمه شيث رضايي به خاطر مسائلي که فصل گذشته به وجود آورد، تسويه حساب مالي نکرده‌ايم. کميته انضباطي فصل گذشته رضايي را به پرداخت جريمه نقدي محکوم کرد که اسناد پرداخت اين جريمه هنوز از باشگاه پرسپوليس بدست ما نرسيده است.

وي با تاکيد بر اينکه تا زمان عدم تحويل اين اسناد، شيث رضايي در ليگ دسته يک هم نمي‌تواند بازي کند، گفت: البته باشگاه پرسپوليس چند وقت پيش قسمتي از قرارداد شيث رضايي را به خاطر همين جريمه کسر کرد و حتي گفته شد که اتومبيل اين بازيکن هم پس گرفته شده است ولي اين براي ما کافي نيست. پرسپوليس و رضايي بايد عدد و رقم رسمي را به ما ارائه کنند.

۱۳۹۱/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...