نسخه چاپی

عسگراولادی:بعد از احمدی‌نژاد رئیس جمهور‌ شدن كارمشكلی است

دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأكید بر اینكه نامزدهای انتخابات باید برنامه و گفتمان خود را برای مردم تشریح كنند، گفت: بعد از احمدی‌نژاد، رئیس جمهور شدن كار مشكلی است.

به گزارش نما به نقل از فارس، حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مراسم «روز خبرنگار حزب مؤتلفه» طی سخنانی با بیان اینکه شأن خبرنگار این است که امین و امانتدار باشد، افزود: هر مؤمنی یک خبرنگار است و بر پایه داشته‌های خود اخبار را تفسیر و تحلیل می‌کند و آن را به دیگران انتقال می‌دهد.

وی با بیان اینکه هر مؤمنی باید از انتشار اخبار هراس‌آور جلوگیری کند، افزود: ما در حزب مؤتلفه خبرنگار هستیم، همه اعضای مؤتلفه خبرنگار هستند چرا که ما احساس مسئولیت می‌کنیم بر همین اساس است که در تمامی جلسات ابتدا اخبار را تجزیه و تحلیل می‌کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر این که قرآن به خبر و نقش خبرنگار اشاره کرده است، افزود: خبرنگار متعهد کسی است که شرایط را درک کند و اخبار خام منتقل نکند؛ قرآن می‌فرماید اخبار خام اشکال دارد لذا خبر باید محتوا داشته باشد.

عسگراولادی در ادامه به انتخابات آتی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همانطور که ما در حزب مؤتلفه بارها اعلام کرده‌ایم، باز هم می‌گویم که ما انتخابات را یک جشن ملی می‌دانیم و خبرنگاران، مفسران و تحلیلگران نیز باید بدانند که ملت ایران در روز انتخابات در یک جشن ملی شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخابات سرمایه اصلی هر کشور است، به شرایط منطقه و تحولات بین‌المللی اشاره کرد و افزود: شرایطی که در انتخابات آتی ریاست جمهوری خواهیم داشت به لحاظ بین‌المللی و منطقه‌ای متفاوت از انتخابات‌های گذشته خواهد بود. امروز دشمنان ما تمام تلاش خود را برای اجماع جهانی علیه ملت ایران به کار گرفته‌اند و کشورهای استکباری تلاش می‌کنند ملت ایران را متوقف کنند لذا ما در شرایطی قرار داریم که باید در تصمیم‌گیری‌های خود بیشتر دقت کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید براینکه بیداری اسلامی در کشورهای منطقه موجب غافلگیر شدن نظام استکبار شده است و ملت‌ها علیه سرمایه‌داران غارتگر قیام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ما مقاومت را از امام و شهدا یاد گرفته‌ایم و براساس چیزی که از امام و شهدا یاد گرفته‌ایم در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقاومت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بعد از ریاست جمهوری احمدی‌نژاد رئیس جمهور بودن در ایران مشکل شده است، تأکید کرد: کسی که از این پس می‌خواهد رئیس جمهور باشد باید به شرایط مسلط باشد و سرمایه رأی بالایی داشته باشد.

عسگراولادی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید بررسی کنید که چه نامزدی در جمع اصولگرایان نسبت به سایر کاندیداها اصلح است، افزود: به نظر من رئیس جمهور باید دارای گفتمان باشد و کسی که می‌خواهد کاندیدای انتخابات شود باید گفتمان خود را معرفی کند، تیم خود را معرفی کند به مردم بگوید چه برنامه‌ای دارد تا مردم به گفتمان آنها رأی دهند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: اگر کاندیدای انتخاب گفتمان داشته باشد اصطکاکی با گفتمان آنها با سایر گفتمان‌ها پیش نمی‌آید اما اگر گفتمان نباشد موضوع به مشکل می‌خورد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان گفت که اصولگرایان باید با بررسی برنامه‌ها و گفتمان نامزدهای انتخابات نامزد اصلح خود را انتخاب و به مردم معرفی کنند.

۱۳۹۱/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...