نسخه چاپی

موشك باران مجدد فوعه و كفریای شیعه نشین +عكس

عکس خبري -موشک باران مجدد فوعه و کفرياي شيعه نشين +عکس

گروه های تروریستی تكفیری ارتش آزاد و القاعده از ساعات ابتدایی صبح امروز دور جدید حملات موشكی و خمپاره ای خود را بر علیه ساكنین غیرنظامی شهرهای شیعه نشین و محاصره شده "فوعه و كفریا" واقع در استان شمالی ادلب سوریه آغاز كرده اند كه دهها مجروح بر جای گذاشته است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده از ساعات ابتدایی صبح امروز دور جدید حملات موشکی و خمپاره ای خود را بر علیه ساکنین غیرنظامی شهرهای شیعه نشین و محاصره شده "فوعه و کفریا" واقع در استان شمالی ادلب سوریه آغاز کرده اند که دهها مجروح بر جای گذاشته است.

بنابر این گزارش، منبع شلیک این موشکها و خمپاره ها دو شهر معره المصرین و بنش در شرق و شمال فوعه و کفریا بوده که اولی تحت سیطره احرارالشام و جبهه النصره (القاعده) و دیگری تحت سیطره ارتش آزاد قرار دارد. موشکهای شلیک شده از نوع کاتیوشا و توپ دست ساز جهنم بوده است که به ساختمانهای مسکونی مردم اصابت کرده و کلیه زخمیها از غیرنظامیان هستند.

گلوله باران این دو شهر بر خلاف تعهد گروههای مسلح برای آتش بس در این دو شهر در مقابل طرح مشابه در زبدانی و مضایا می باشد که 4 ماه پیش با وساطت سازمان ملل میان آنها و دولت سوریه به امضاء رسیده بود.

فوعه و کفریا از یکسال پیش در پی اشغال کامل استان ادلب در شمال غربی سوریه در مجاورت مرز با ترکیه از سوی ائتلاف جیش الفتح به رهبری شبکه القاعده با مشارکت گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در محاصره تروریستهای تکفیری قرار دارد.

۱۳۹۵/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...