نسخه چاپی

وحشت اروپا از هشتگ های جدید داعش

طرفدارانِ اروپاییِ گروه تكفیری صهیونیستی داعش، با انتشار تصاویری از خود در پایتخت های اروپایی، پلیس این كشورها را به وحشت و تكاپو انداختند.

به گزارش نما به نقل از العالم، در پی فراخوان سخنگوی داعش برای انجام حملاتی ضد کشورهای اروپایی در ماه رمضان، هواداران این گروه تروریستی، در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی، تصاویری از خود در لندن، پاریس، آمستردام، استکهلم، رُم و حتی فلسطین، عربستان و مالزی منتشر کردند.

به نوشته روزنامه «دیلی تلگراف» هلند، پلیس، از طریق پیگیری اطلاعات حساب های کاربری این افراد و با کمک تویتر و فیسبوک، امکانات خود را برای تشخیص جغرافیایی اماکن این افراد به کار گرفت و توانست آدرس شماری از آنان را شناسایی کند.

یکی از این کاربران، عکسی در کنار یکی از مراکز پلیس گرفت و با انتشار آن، به برآوردِ فاصله اش با مرکز پلیس پرداخت.

گفتنی است که چندی پیش، فایلی صوتی از سخنگوی داعش منتشر شد که در آن، از طرفداران داعش خواست در ماه رمضان، ضد آمریکا و اروپا، عملیات انجام دهند.

سخنگوی داعش که گمان می رود "ابومحمد العدنانی" باشد، هواداران داعش را به حمله به اهداف نظامی و غیرنظامی فراخواند.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است و به گفته کارشناسان این گروه به دنبال تخریب چهره اسلام در کشورهای مختلف دنیا است. "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

۱۳۹۵/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...