نسخه چاپی

برگزاری آخرین جلسه كمیسیون امنیت در وزارت خارجه با حضور ظریف

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی از برگزاری آخرین جلسه این كمیسیون در وزارت امورخارجه با حضور ظریف خبر داد.

به گزارش نما ، "نوذر شفیعی" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری آخرین جلسه این کمیسیون در وزارت امورخارجه که عصر امروز صورت گرفت، گفت: این یک دیدار کاری بود که با حضور شخص ظریف وزیر امورخارجه کشور انجام شد.

نماینده ممسنی تصریح کرد: معمولا در گذشته جلسات کمیسیون امنیت ملی در وزارت امورخارجه تشکیل می‌شد و این وزارتخانه نیز براساس وظیفه سازمانی در حیطه کاری در جلسات کمیسیون امنیت ملی در مجلس حاضر می‌شد.

وی ادامه داد: این دیدارها طبق روال انجام می‌شد که امروز این دیدار و نشست با آخرین جلسه کمیسیون امنیت ملی در پایان مجلس نهم تداخل پیدا کرد.

شفیعی بیان داشت: این امر موجب شد تا آخرین جلسه در وزارت امورخارجه برگزار شود و آنها نیز در این جلسه ارزیابی مثبت خود را نسبت به فعالیت کمیسیون امنیت ملی طی مجلس نهم ارائه کردند.

نماینده ممسنی تاکید کرد: مسئولان وزارت خارجه اظهار داشتند، دیدگاه‌های انتقادی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای آنها سازنده بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مباحث انجام شده در این جلسه نیز گفت: مسائلی پیرامون جابجایی قدرت در ترکیه و در حوزه نخست وزیری، تحولات رادیکالی در دنیای عرب و همچنین اتصال بانک‌های بزرگ با بانک‌های جمهوری اسلامی ایران مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

۱۳۹۵/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...