نسخه چاپی

مسابقه بازی سازی رایانه‌ای با عنوان "رویداد حماسه"

مسابقه بازی سازی رایانه ای با عنوان «رویداد حماسه» به مناسبت آزادسازی خرمشهر در انستیتو ملّی بازی سازی برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ این مسابقه که از طریق فراخوان اعلام و در نهایت با شرکت گروه های داوطلب در 6 تیم برگزار شد در مدت 48 ساعت گذشته مقرر شد که رقابت کنندگان به طراحی و ساخت بازی اقدام کنند.

جوانان داوطلب باخلاقیت و ذوق در تیم های 4 نفره با ایده پردازی، هر کدام به نحوی عملیات‌های آزادسازی خرمشهر را از دیدگاه های مختلف در بازی های خود پیاده کردند.

محدودیتی برای استفاده از ابزار و نرم افزار و موتورگرافیکی برای ساخت بازی وجود نداشت اما شرکت کنندگان حق استفاده از منابع و کدهای آماده همچنین حق استفاده از بازی نیمه آماده و تکمیل آن در این رویداد را نداشتند ضمن اینکه بازی باید به طور کامل در مدت معین در انستیتو ملی بازی سازی شکل می گرفت.

مسجد جامع خرمشهر ، نقش زن در آزادسازی خرمشهر، همکاری همه مردم شهر در این حماسه و اهمیت زوحیه دفاع در اِلمانها و نشان های این بازی ها به چشم می خورد.

استفاده از عناصر گرافیکی آماده مجاز است ولی تیم هایی که خود اقدام به تولید این عناصر می کردند از امتیاز بالاتری برخوردار می شدند.

جایزه بهترین بازی ساخته شده در این رویداد مبلغ 10/000/000 ریال است که به تیم برنده اهدا خواهد شد ضمن اینکه در صورت حمایت موسسه ها و نهادهای مربوط بازی‌های منتخب با تکمیل ساخت روانه بازار خواهند شد.

انستیتو ملی بازی سازی زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای فعالیت می کند.

۱۳۹۵/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...