نسخه چاپی

دیدارهای قرضاوی با صهیونیست‌ها لو رفت

عکس خبري -ديدارهاي قرضاوي با صهيونيست‌ها لو رفت

همسر سابق شیخ یوسف القرضاوی، مفتی اهل سنت جهان، فاش كرد كه شیخ، تسلط كاملی به زبان عبری دارد و بارها به سرزمین‌های اشغالی (اسرائیل) رفته و دیدارهایی هم با مقامات سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) داشته است.

گزارش‌هاي اطلاعاتي عربي بر اين نکته تأکيد دارند که شيخ يوسف القرضاوي، روحاني مصري الاصل و رئيس و مؤسس اتحاديه جهاني علماي اسلام، ديدارهاي متعددي از سرزمين‌هاي اشغالي (اسرائيل) داشته است.

بنابر اين گزارش‌ها، القرضاوي پيش از سفر به سرزمين‌هاي اشغالي در دوحه پايتخت قطر نيز ديدارها و گفت وگوهاي محرمانه‌اي متعددي با مقامات صهيونيستي داشته که آخرين آن به سال 2009 ميلادي بازمي‌گردد.

همچنين اين گزارش‌ها تأکيد مي‌کنند که القرضاوي در سفرهاي خود به رژيم صهيونيستي که نخستين آن، در سال 2010 ميلادي انجام شد، ديدارهاي محرمانه با تعدادي از خاخام‌هاي صهيونيست عضو کنيست اسرائيل انجام داده است.

اين گزارش‌هاي محرمانه در ادامه مي‌افزايند: "اسماء بن قادة" مطلقه شيخ قرضاوي اسرار بسياري از روابط و ديدارهاي محرمانه شيخ را برملا کرده است.

از جمله اسراري که مطلقه شيخ قرضاوي فاش کرد، اينکه او به تسلط کاملي به زبان عبري دارد و علاوه بر تکلم به اين زبان، حتي توان نگارش آن را نيز دارد و همين از جمله موضوعات مورد توجه امير قطر بوده است.

همسر سابق شيخ قرضاوي مي‌افزايد: تسلط به زبان عبري و موقعيت مذهبي شيخ قرضاوي در جهان اسلام موجب شد تا امير قطر از وي براي اجراي طرح‌هاي صهيونيستي – آمريکايي‌اش استفاده کند که درباره آنها با آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها توافق حاصل شده بود.

وي همچنين گفت که شيخ قرضاوي به دليل اجراي موفقيت آميز نقش خود در جهان اسلام و عرب، براي اجراي طرح‌هاي صهيونيستي و آمريکايي، علاوه بر دريافت پول‌هاي کلان از کنگره آمريکا که يهوديان در آن اکثريت را احراز مي‌کنند، تقديرنامه هايي هم دريافت کرده است.

۱۳۹۰/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...