نسخه چاپی

جبهه ضدانقلاب بار دیگر از انقلاب و انتخاب انقلابی خبرگان رهبری مأیوس شد

عکس خبري -جبهه ضدانقلاب بار ديگر از انقلاب و انتخاب انقلابي خبرگان رهبري مأيوس شد

مجلس پنجم خبرگان رهبری شروع درخشانی داشت و اعضای عالم و فقیه آن بصیرت سیاسی، دشمن‌شناسی و زمان‌فهمی خودشان را به خوبی نشان دادند و با انتخاب آیت‌الله جنتی برای ریاست مجلس خبرگان با توجه به سوابق انقلابی وی، دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی و كلیه دلسوزان انقلاب را كه نگران انقلابی ماندن مجلس خبرگان بودند، برطرف كردند.

دیروز در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که با حضور منتخبان مردم در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد، آیت‌الله جنتی با ۵۱ رأی رئیس مجلس خبرگان شد. آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی ۱۳ رأی و آیت‌الله امینی ۲۱ رأی کسب کردند. یک رأی هم باطل محسوب شد.
مجلس پنجم خبرگان رهبری شروع درخشانی داشت و اعضای عالم و فقیه آن بصیرت سیاسی، دشمن‌شناسی و زمان‌فهمی خودشان را به خوبی نشان دادند و با انتخاب آیت‌الله جنتی برای ریاست مجلس خبرگان با توجه به سوابق انقلابی وی، دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی و کلیه دلسوزان انقلاب را که نگران انقلابی ماندن مجلس خبرگان بودند، برطرف کردند.
خبر این انتخابات تنها در ایران منتشر نشد، بلکه به همراه بازتاب‌های تحلیلی خاص در پیشانی بسیاری از خبرگزاری‌های خارجی نیز نقش بست. تحلیل محتوای آنها نشان می‌دهد، جبهه ضدانقلاب بار دیگر از انقلاب و انتخاب انقلابی خبرگان رهبری مأیوس شد. برخی نیز این انتخابات را آغازگر روندی دانستند که در آن دوباره نیروهای انقلابی و ارزشی در سایر گزینش‌های پیش رو، نظیر مجلس دهم نیز پیشتاز خواهند بود.
گفتنی است نشانه‌های برنامه‌ریزی جبهه ضدانقلاب با هدف تهی‌سازی جمهوری اسلامی از هویت انقلابی و اسلامی از مدت‌ها پیش برای رهبر فرزانه انقلاب روشن شده بود. از این‌رو معظم‌له در آخرین دیدار رئیس و نمایندگان دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری در ۲۰ اسفند سال گذشته، ضمن تبیین عمق و زوایای راهبرد دشمن، بر راهبرد «انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل‌کردن مجلس خبرگان رهبری»، برای تداوم انقلاب و خنثی‌سازی طرح و ترفندهای دشمنان تأکید ویژه فرمودند.
این تأکید ویژه در پیام دیروز معظم‌له به افتتاحیه مجلس پنجم معنایابی شد: «اهمیت این مجلس عظیم‌الشأن، ناشی از عظمتِ مسئولیتی است که بر دوش منتخبان آن نهاده شده و این «مسئولیت»، حراست دقیق و همه‌جانبه از هویت اسلامی و انقلابی نظام حاکم بر کشور و هدایت دستگاه‌های درهم‌تنیده این نظام به سمت هدف‌های والا و عالیقدر آن است.»

۱۳۹۵/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...