نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجیدر گفتگو با نما:

كسانی كه دشمنی آمریكا را درك نمی‌كنند یا فاقد عقلند یا عامل نفوذ/ ادعاهای حقوق بشری از كشوری مانند آمریكا مضحك است

عکس خبري -کساني که دشمني آمريکا را درک نمي‌کنند يا فاقد عقلند يا عامل نفوذ/  ادعاهاي حقوق بشري از کشوري مانند آمريکا مضحک است

مگر می‌شود كسانی كه حدود 37 الی 38 سال در درون نظام حضور داشته‌اند با خلق و خو و درندگی آمریكایی‌ها بیگانه باشد و هنوز دشمن را ن‌شناسند. به نظر من باید به عقل این افراد شك كرد و یا به نفوذی بودن آنها پی برد. این مسئله از دوحال خارج نیست؛ این افراد یا عاملان آمریكایی در داخل نظام هستند و یا واقعا فاقد خرد هستند.

حجت الله خدایی سوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس نهم با بیان آنکه حقوق بشر آمریکایی، مدافع حقوق مظلومان جهان نیست اظهار داشت: جای تأسف دارد که مدعیان حقوق بشر در آمریکا مستقر هستند و ادعاي آزادی وحقوق انسان‌ها را دارند. آمریکایی که با کشتن بومی‌های قاره آمریکا، برای خود حکومتی تشکیل داد و در هر کجای جهان اگر جنگ و خونریزی به پا شده، پای آمریکایی‌ها به میان آمده است. آمریکایی در همین چند ماه اخیر، در رابطه با کشتار 140هزار مردم ژاپن در یک ثانیه اعلام کرد که حاضر به عذرخواهی نیست، چگونه می‌تواند مدعی حقوق بشر باشد.
وی افزود: حال در نظر بگیرید آمریکایی‌ها که خود ناقض حقوق بشر هستند، دائما در رسانه‌های دروغین خود، کشور ما را با آن سابقه تمدن و مذهب زیرسؤال می‌برد که حقوق بشر در کشور ما رعایت نمی‌شود! در حقیقت این ادعای آمریکایی‌ها برای ملت ایران و تمام مردم آزاداندیش جهان مضحک و خنده‌دار است.
سوری با اشاره به عوامل نفوذ در داخل خاطر نشان کرد: با توجه به سبقه آمریکایی‌ها در دنیا، جای تعجب دارد که یک عده‌ بدبخت در داخل سنگ آمریکایی‌ها را به سینه می‌زنند. ما نگران بدبختی آنها هستیم. تکلیف آمریکاییها روشن است آنها اخیرا اعلام کردند که ما از گروهک منافقین حمایت می‌کنیم. منافقینی که با تشکیل سازمان تروریستی در کشتار مردم ایران و عراق نقش داشته‌اند. این چهره واقعی آمریکا است. اما این که عده‌ای به دنبال بزک کردن این چهره هستند
نماینده مجلس نهم یادآور شد: مگر می‌شود کسانی که حدود 37 الی 38 سال در درون نظام حضور داشته‌اند با خلق و خو و درندگی آمریکایی‌ها بیگانه باشد و هنوز دشمن را ن‌شناسند. به نظر من باید به عقل این افراد شک کرد و یا به نفوذی بودن آنها پی برد. این مسئله از دوحال خارج نیست؛ این افراد یا عاملان آمریکایی در داخل نظام هستند و یا واقعا فاقد خرد هستند. زیرا ماهیت آمریکایی‌ها نسبت به کشور ما تغییر نکرده و آنها روز به رو‌ز سرسخت‌تر و عصبانی‌تر وارد میدان جنگ با ما می‌شود. این همان آمریکایی است که هر روز خون جوانان ما را در دفاع از حرمین شرفین به زمین می‌ریزد.
وی افزود: اگر امروز در سوریه و عراق جنگ و خونریزی به پایان نمی‌رسد به دلیل سلاح‌های آمریکایی است که تروریست‌ها را تقویت می‌کند. حال اگر کسانی هستند که به حقوق بشر آمریکایی دل‌خوش کرده باشند، مطمئنا شکست خواهد خورند و برای کشور هم خسارت جبران ناپذیری را به وجود می‌آورد. چنانچه حضرت امام (ره) فرمودند و حضرت آقا تأکید داشتند، رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است لذا غیر قابل اعتماد است.
خدایی سوری تصریح کرد: خوی استعماری و استکباری آمریکایی‌ها به دنبال تصرف حقوق و منافع دیگر کشورها است. از طرفی هم تنها کشوری که در دنیا آن اقتدار و هژمونی کاذب آنها را به هم ریخته است؛ جمهوری اسلامی ایران است. مسئله این است که کسانی که در این 38 سال به دنبال تأمین منافع آمریکایی‌ها در داخل بوده‌اند هم نتیجه‌ای کسب نکرده‌اند؛ از همان ابتدای انقلاب، اواسط انقلاب و جنگ هر کسی که اندک دلخوشی به آمریکایی‌ها داشت مرتبه اول به ضرر خود و هم کشور کار کرده است. این که تمام مشکلات ما با برقراری رابطه با آمریکا برطرف خواهد شد، خیالی باطل است.
وی ادامه داد: متأسفانه در بستر انقلاب یکسری آقازاده رشد کردند که تحصیلات خود را در غرب گذراندند و در زیر سیطره غرب و آمریکا پرورش یافتند. در هنگام بازگشت خود یک عامل نفوذ در خانواده‌های مسئولین شدند. چون قضایایی چون منتظری هنوز فراموش نکرده ایم. اما این افراد منافع‌شان در گرو آمریکا و غرب است، زیرا اگر قطار انقلاب بدون هیچ مانعی به حرکت خود ادامه دهد یک روزی این افراد در مسیر پیاده خواهد کرد. لذا این افراد تا می توانند در راستای برهم زده فضای آرام جامعه تلاش و کوشش می کنند تا برای حیات سیاسی خود خیاط خلوتی بیابند./

۱۳۹۵/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...