نسخه چاپی

نماینده پارلمانی صداو سیما در مجلس در گفتگو با نما:

انتخاب آیت الله جنتی موجب آرامش در كشور شد/ فضای رسانه‌ای هم نتوانست مجلس خبرگان را تحت تأثیر قرار دهد

عکس خبري -انتخاب آيت الله جنتي موجب آرامش در کشور شد/ فضاي رسانه‌اي هم نتوانست مجلس خبرگان را تحت تأثير قرار دهد

چنین شخصیتی با پنجاه سال سابقه انقلابی و مبارزاتی و سبقه علمی در رأس مهم‌ترین نهاد كشور چون خبرگان رهبری قرار گرفتند واقعا آرامش را در دل‌ها ایجاد كرد.

به گزارش نما؛ سید محمد رضا میرتاج‌الدینی نماینده اسبق مردم تبریز ضمن تبریک به مناسبت انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان اظهار داشت: انتخاب آیت‌الله جنتی موجب آرامش جامعه شد؛ ایشان یکی از استوانه‌های نظام جمهوری اسلامی است و شخصیتی متین، ارزشمند، انقلابی و مورد وثوق امام امت(ره) و مقام معظم رهبری است. چنین شخصیتی با پنجاه سال سابقه انقلابی و مبارزاتی و سبقه علمی در رأس مهم‌ترین نهاد کشور چون خبرگان رهبری قرار گرفتند واقعا آرامش را در دل‌ها ایجاد کرد. لذا آرزوی موفقیت و توفیقات روزافزون برای ایشان داریم.
وی در پاسخ به اینکه چرا عده‌ای به دنبال ایجاد ‌سیاسی کردن مجلس خبرگان رهبری بودند، گفت: همان‌طور که می‌دانید مجلس خبرگان یک نهاد علمی و فقهی در نظام جمهوری اسلامی است. لذا این مجلس وارد مسائل و درگیری‌های سیاسی و جناحی نخواهد شد؛ مسلما کشمکش‌های سیاسی به جایگاه این نهاد آسیب می زند.
نماینده اسبق تبریز خاطر نشان کرد: الحمدلله در این دوره خبرگان رهبری بسیار خوب این موضوع را مدیریت و حفاظت کردند وبه راحتی و با سرعت بدون کشمکش‌های سیاسی انتخابات هئیت رئیسه پنجمین دوره آن برگزار شد.خبرگان رهبری یکی از ارکان نظام است و به نوعی بیمه کننده نظام و تکیه‌گاه نظام است که موجب آرامش درجامعه است؛ به بیان رهبری این خبرگان رهبری است که در زمان‌های بحران گره‌ها را باز می‌ کند و مشکلات را مرتفع می کند. لذا چنین نهادی باید در همان سطح علمی، معنوی و انقلابی باید بماند و نباید قداست این جایگاه آسیب ببیند که این موضوع به رفتار خود اعضای این مجلس برمی گردد که الحمدالله بزرگان خود اهل رعایت هستند. که فضای حزبی و گروهی و رسانه‌ای نتوانست این مجلس را تحت شعاع خود قرار دهد.

۱۳۹۵/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...