نسخه چاپی

اعطای تسهیلات كم بهره به شركت های دانش بنیان

900 میلیارد تومان تسهیلات كم بهره به شركت های دانش بنیان اعطا می شود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در کاشان با بیان اینکه حدود 8 هزار شرکت، درخواست دانش بنیان شدن را دارند گفت: از این تعداد 2 هزار و 300 شرکت، مجوز دانش بنیان را از معاونت علمی ریاست جمهوری گرفته اند.

بهزاد سلطانی افزود: حدود 2هزار طرح از 2هزار و 300شرکت دانش بنیان برای گرفتن وام به صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه شده که هزار طرح بررسی و نهایی شده و مبلغ وام آن در مجموع 900میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب بازپرداخت 4 و یا 12 درصد است که بسته به طرح از میزان 30 میلیون تومان تا 20 میلیارد تومان به طرح های شرکت های دانش بنیان تعلق گرفته گفت: این طرح ها تا یک و یا دو سال دیگر به نتیجه می رسد که در اقتصاد مقاومتی کشور نقش اصلی و اول را دارد.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور با بیان اینکه روزانه هفت تا 10 طرح جدید به صندوق ارائه می شوند، افزود: هم اکنون حدود 500 شرکت دانش بنیان به صندوق طرح داده اند که میزان هزار و 850 میلیارد تومانی وام درخواستی طرح ها در حال بررسی است.

سلطانی گفت: این تسهیلات برای تأمین دفاتر کاری، اجاره به شرط تملیک، توانمند سازی شرکت ها برای صادرات، لیزینگ، سرمایه در گردش، انتقال فناوری و سرمایه ثابت برای تولید به شرکت های دانش بنیان در 4 یا 6 مرحله بسته به میزان پیشرفت کار پرداخت می شود.

۱۳۹۵/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...