نسخه چاپی

یك كاندیدای نایب‌رییسی مشخص شد

نماینده مجلس دهم پیروز انتخابات مجلس را غیرقابل پیش بینی توصیف كرد و رقابت عارف و لاریجانی را لب مرزی خواند.

به گزارش نما ، مسعود پزشکیان در پاسخ به این سوال که آیا در در هئیت رییسه این دوره ثبت‌نام می‌کنید یا خیر؟ گفت: من کارخودم را انجام می‌دهم ولی باید دید که رای را می‌آورم یا خیر، دوره قبل هم ثبت‌نام کردم ولی رای لازم را نیاوردم.

وی با اشاره به انتخاب ریاست مجلس دهم گفت: 50-50 است تعداد اعضای هر گروهی مساوی هستند، این مستقلین هستند که میتوانند سرنوشت ریاست مجلس آینده را تعیین کنند.

پزشکیان در پاسخ به این پرسش که آیا رقابت بین لاریجانی و عارف دشوارتر از رقابت لاریجانی و حدادعادل است گفت: جای هیچ شکی نیست. هر دو نفر لب مرزی هستند. هر کدام این دوره رای بیاورند، ممکن است دوره بعد نتوانند رای لازم را کسب کنند.

نماینده مردم در مجلس در باره وضعیت اصولگرایان در مجلس گفت: قبلا به چه شکل بوده است الان هم مشابه همان است. روندی که دارند طی می کنند همان روند سابق است،د ولی چون تعدادشان نسبت به دوره قبل کمتر شده و مجلس تا حدودی بافتش بهم خورده، تاثیر‌گذاریشان در مجلس کمتر خواهد بود.

وی درباره اینکه کدام جناح در مجلس در اقلیت خواهد بود، گفت: خیلی زود است که بخواهیم در این باره صحبت و تبادل نظر کنیم، طرف برای رسیدن به قدرت دست به هرکاری می‌زند، از آمدن در لیست امید تا تغییر مواضع سیاسی، باید منتظر بمانیم.

پزشکیان درباره ترکیب و انتخاب رییس مجلس خبرگان گفت: چه بگویم، انتظار این موضوع را نداشتم، ولی به افرادی که‌ آیت‌الله جنتی را انتخاب کردند، باید احترام گذاشت.

۱۳۹۵/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...