نسخه چاپی

نمایشگاه‌ ضیافت امسال برگزار نمی‌شود

نایب رییس اول اتاق اصناف تهران با اشاره به این‌كه سال گذشته نمایشگاه‌های ضیافت در ماه مبارك رمضان برگزار نشده است، گفت: امسال نیز برپایی این نمایشگاه‌ها در دستور كار نیست.

به گزارش نما به نقل ازایسنا: نایب رییس اول اتاق اصناف تهران با اشاره به این‌که سال گذشته نمایشگاه‌های ضیافت در ماه مبارک رمضان برگزار نشده است، گفت: امسال نیز برپایی این نمایشگاه‌ها در دستور کار نیست.

ابراهیم درستی درباره برپایی نمایشگاه های اصناف در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: باید نگاه به برپایی نمایشگاه‌ها تغییر کند و رویکرد خود را از برپایی نمایشگاه‌هایی مانند ضیافت به نمایشگاه‌های تخصصی و نیز فروش‌های فوق‌العاده تغییر دهیم.

وی با بیان این‌که اجناس و کالاهای مختلف به وفور در بازار وجود دارد و رکودی در این زمینه نداریم، گفت: در گذشته به دلیل تفاوت قیمت برخی اجناس همچون مرغ، گوشت و حبوبات نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه ضیافت برگزار می‌شد اما در حال حاضر قیمت کف بازار، قیمت مناسبی است؛ بنابراین برپایی نمایشگاه‌های ضیافت در دستور کار نیست.

نایب رییس اول اتاق اصناف تهران به برپایی نمایشگاه‌های تخصصی اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون در دنیا برپایی نمایشگاه‌های تخصصی مدنظر قرار گرفته است، نمایشگاه‌هایی که در آنجا مردم به جای خرید به دیدن اجناس و کالاها روی می‌آورند.

درستی تاکید کرد: باید به سمت فروش‌های فوق‌العاده گام برداریم تا اصناف زیر نظر اتحادیه‌های خود تخفیف‌های مدنظر را ارائه کنند و این فروش‌های فوق‌العاده در تمام واحد‌های صنفی در سطح کشور انجام شود.

۱۳۹۵/۳/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...