نسخه چاپی

پنجمین طلا در انتظار كاروان ایران

نماینده وزن 74 كیلوگرم كشتی آزاد كشورمان با پیروزی مقابل كشتی‌گیر مجار در مرحله نیمه‌نهایی المپیك 2012 لندن، فینالیست شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شده و صادق گودرزی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دورهای دوم و سوم مقابل ترزی‌یف از بلغارستان و تیگی‌یف از ازبکستان، در مرحله نیمه‌نهایی هم از سد نماینده مجارستان گذشت و به فینال رسید.

وی در این دیدار در 2 تایم و با نتایج (2 بر صفر) و (2 بر صفر) مقابل گابور هاتوش، دارنده برنز 2010 جهان از مجارستان به برتری رسید و فینالیست شد.

با حضور گودرزی در فینال مدال نقره کشتی‌گیر کشورمان قطعی شد و وی در صورت پیروزی در دیدار نهایی پنجمین مدال طلا را برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان خواهد آورد.

کشتی‌گیر وزن چهارم کشورمان که 3 مدال نقره و برنز جهان را در کارنامه دارد در دور دوم با اقتدار ترزی‌یف، دارنده مدال برنز المپیک پکن از بلغارستان را شکست داده بود و در دور سوم هم مقابل تیگی‌یف، نایب قهرمان المپیک 2008 پکن به پیروزی رسیده بود.

با وجود اعلام سایت مسابقات قرار بود این دیدار رأس ساعت 18:50 آغاز شود، اما زودتر آغاز شد.

در دیگر دیدار نیمه‌نهایی این وزن جردن باروس، دارنده مدال طلای 2011 جهان از آمریکا و دنیس چارگوش دارنده دو مدال طلای 2009 و 2010 جهان از روسیه به مصاف هم خواهند رفت.

باروس در مسابقات جهانی 2011 مقابل چارگوش به پیروزی رسیده بود.

۱۳۹۱/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...