نسخه چاپی

آقای هاشمی دختر و پسرت را تحویل بده!

بنده به شما كه دوست نوجوانی بنده هستید، توصیه می‌كنم به جای اینكه خودت را تحویل بگیری، پسرت را تحویل دادگاه بده تا مردم راضی شوند، چراكه من هر جای ایران كه می‌روم، توقع مردم این است كه آقای هاشمی پسر و دخترش را تحویل قانون دهد، والا كسی توقع ندارد هاشمی به نمازجمعه یا نماز شنبه برگردد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مردم هیچ توقعی از هاشمی برای ورود به مسائل سیاسی را ندارند، گفت: من هر جای ایران که می‌روم، توقع مردم این است که هاشمی پسر و دخترش را تحویل قانون دهد.


حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ادعای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه جامعه و مردم خواهان حضور بیشتر وی در عرصه سیاسی‌ هستند، گفت: بنده نزدیک به شصت ‌و پنج سال است که آقای هاشمی را می‌شناسم؛ از دوران پانزده‌ سالگی هم مباحثه‌ای بودیم و البته دوستی نزدیکی با یکدیگر داشتیم‌ لذا امروز حسرت می‌خورم که چرا آن دوست من امروز حرف‌هایی می‌زند که هیچ عاقلی نمی‌تواند آن‌را بپذیرد.

وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 مردود شد، افزود: حضور هاشمی در عرصه‌های سیاسی جز گناه برای او و خرسندی برای دشمنان انقلاب اسلامی چیز دیگری ندارد. مردم از ایشان توقعی جز خانه‌نشینی و تمکین به نظر حضرت آقا ندارند.

شجونی گفت: دنیا و آخرت هاشمی با حضور در عرصه‌های سیاسی تامین نمی‌شود چون ورود به عرصه‌های سیاسی فهم و بصیرت سیاسی لازم دارد. آقای هاشمی با حضور خود در عرصه، خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم هیچ توقعی از هاشمی برای ورود به عرصه‌های سیاسی ندارند مگر اینکه موسوی خوئینی‌ها، مجید انصاری و عبدالله نوری داشته باشد که اینها نه مردم هستند و نه با مردم.

شجونی خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: بنده به شما که دوست نوجوانی بنده هستید، توصیه می‌کنم به جای اینکه خودت را تحویل بگیری، پسرت را تحویل دادگاه بده تا مردم راضی شوند، چراکه من هر جای ایران که می‌روم، توقع مردم این است که آقای هاشمی پسر و دخترش را تحویل قانون دهد، والا کسی توقع ندارد هاشمی به نمازجمعه یا نماز شنبه برگردد.

وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی نظام و انقلاب را فدای بچه‌ها و خانواده خودش کرده است، خطاب به وی گفت: ‌آقای هاشمی! به دخترت بگو بعد از المپیک برگردد و به سزای عملش برسد؛ اصلاح‌طلبان شما را تحریک می‌کنند تا در آستانه انتخابات بازهم ابزار آنها شوید لذا بهتر است در خانه بنشینی و برای عاقبت بخیری خودت دعا کنی.

۱۳۹۱/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...