نسخه چاپی

شناسایی كمبودهای زیرساخت‌های گردشگری در كاشان

رئیس كمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر كاشان، خواستار آسیب‌شناسی و شناسایی كمبودهای زیرساخت‌های گردشگری پیش از اجرای برنامه‌‌های دیپلماسی شهری در حوزه گردشگری و افزایش ضریب ورود گردشگر شد.

به گزارش نما به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، علی رسول‌زاده، پس از ارائه گزارش مفصل محمدعلی فرجی، مدیر این مرکز از فعالیت‌های آن طی دو سال اخیر اظهار کرد: اجرای برنامه‌های دیپلماسی شهری در حوزه بین‌المللی قابل تقدیر و تأمل بوده، اما بهتر آن است که پیش از اجرای این برنامه‌ها نکات ضروری و لازم در حوزه افزایش ورود گردشگر و نیازمندی‌های زیرساختی آن آسیب‌شناسی، بررسی و شناسایی شود.

وی اجرای برنامه‌های آموزش شهروندی به همت این مرکز را نیز قابل تقدیر دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آموزش و پرورش به‌ویژه جمعیت 55 هزار نفری دانش‌آموزی در این مسیر فرصت سازنده و مثمر ثمری است.

این عضو شورا، شناسایی نقاط ضعف در ارائه خدمات شهرداری به شهروندان در حوزه‌های مختلف از طریق ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان را تأکید کرد و گفت: بررسی میزان رضایت‌مندی مراجعان و ارباب رجوع به شهرداری از دیگر موارد لازم و قابل پیگیری این مرکز است که باید به آن اهتمام کند.

رسول‌زاده خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه‌های مناسب توسط مرکز برای بیان نقد اصحاب رسانه و بهره‌مندی از نظرات نخبگان از دیگر نکات قابل توجه و تأمل برای مرکز ارتباطات است تا موفقیت بیشتری در کارنامه کاری خود ثبت کند.

وی همچنین اجرای برنامه‌ برای تحقق سند فرهنگی مورد تدوین شورا را نیز خواستار شد.

۱۳۹۵/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...