نسخه چاپی

حزب‌الله ۳۰ داعشی را از پا درآورد

نیروهای مقاومت حزب الله شب گذشته در در یك كمین موفق توانستند در ارتفاعات «راس بعلبك» دستكم ۳۰ تروریست داعشی را از پای درآورند.

به گزارش نما به نقل از فارس، بخش‌هایی از مناطق مرزی لبنان و سوریه شب گذشته شاهد درگیری شدید رزمندگان حزب الله لبنان با عناصر تروریستی بود.



عناصر تروریستی داعش که در مناطق مرزی تحت محاصره نیروهای مقاومت قرار دارند تلاش کردند از منطقه ارتفاعات «راس بعلبک» به مناطق داخلی لبنان نفوذ کنند.



در مقابل نیروهای اطلاعات مقاومت حزب الله با بررسی شرایط و رصد تحرکات تروریست‌ها موفق شدند مسیر انتقال آنان را شناسایی کنند.



همزمان با آغاز حرکت تروریست‌ها، رزمندگان حزب الله اجازه دادند آنان به کمین از پیش تعیین شده نزدیک شوند.



بنا بر این گزارش، نیروهای مقاومت در نهایت در نقطه مشخص شده تروریست‌ها را با آتش توپخانه و شلیک موشک هدف قرار دادند.



پس از سردرگمی عناصر تروریستی، رزمندگان مقاومت حمله زمینی را آغاز کردند و پس از دو ساعت درگیری شدید توانستند تروریست‌ها محاصره کنند.



یک منبع میدانی اعلام کرد: به علت شدت حملات توپخانه‌ای و زمینی اجساد تروریست ها متلاشی شده و آمار دقیقی از کشته‌های آنان وجود ندارد.



وی با بیان این که حداقل 30 جسد از تروریست‌ها در منطقه قابل تشخیص است، گفت: تعدادی کمی از تروریست‌ها موفق شدند از این منطقه متواری شوند.



این منبع میدانی خاطرنشان کرد: عملیات شب گذشته فقط بخش کوچکی از توانایی رزمندگان مقاومت حزب الله بود و حامیان تروریست‌ها باید بدانند هیچ گاه موفق به نفوذ در لبنان نمی‌شوند.

۱۳۹۵/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...