نسخه چاپی

دزد بدشانس نقابدار از سوی زن همسایه شناسایی شد

به گزارش نما - ایران نوشت: چند روز قبل زن جوانی که 7 ماهه باردار است داخل حیاط خانه‌اش در یکی از محله‌های مشهد نشسته بود که ناگهان نقابداری با چاقویی دردست از روی دیوار به داخل حیاط پرید.

زن باردار که با دیدن دزد نقابدار بشدت وحشت‌زده شده بود می‌خواست فرار کند که ناگهان تیزی چاقوی دزد را زیر گردنش حس کرد. مرد نقابدار شروع به تهدید زن جوان کرد و از او خواست هرچه پول و طلا دارد دراختیارش قرار دهد. اما در همین موقع زن باردار با تعجب گفت: تو احمد پسر همسایه‌مان هستی!

دزد نقابدار که تصور نمی‌کرد از روی صدایش لو برود ناگهان از ترس پا به فرار گذاشت.بدین‌ترتیب با اعلام موضوع به پلیس مشهد تحقیقات برای دستگیری احمد – 19 ساله – آغاز شد و سرانجام چند روز بعد در حالی که وی در خانه پدری‌اش مخفی شده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

متهم در بازجویی‌های فنی اعتراف گفت: چند ماه قبل به اتهام سرقت دستگیر و به زندان محکوم شدم. یک هفته قبل برای مرخصی به خانه آمدم که با مشاهده طلاهای زن همسایه تصمیم به سرقت گرفتم. اما او مرا شناخت و مجبور به فرار شدم. بدین‌ترتیب متهم برای رسیدگی قضایی دراختیار مراجع مربوطه قرار گرفت.

۱۳۹۵/۳/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...