نسخه چاپی

منتخب مردم نهاوند در گفتگو با نما:

مجلس دهم با همدلی نمایندگان، می تواند سنگری در مقابل دشمنان باشد

عکس خبري -مجلس دهم با همدلي نمايندگان، مي تواند سنگري در مقابل دشمنان باشد

منتخب مردم نهاوند در مجلس یازدهم گفت: وجود سلایق سیاسی در بین نمایندگان، امر منفی نیست و اشكال ندارد كه وجود داشته باشد؛ منتها زمانی كه مسائل ملی و فراملی مطرح می شود، ما اگر بتوانیم همدلی و هم آوایی داشته باشیم و به آنچه كه برای كشور اهم است پرداخته شود، موفق خواهیم شد در مقابل استكبار و جبهه دشمنان سنگرسازی كنیم.

حسن بهرام نیا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص مهم ترین اولویت های کاری مجلس دهم گفت: مهم ترین اولویت های مجلس در پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت آغاز به کار مجلس صادر شد، مشخص شدند؛ موضوع مقاوم سازی اقتصاد و تعمق در مسائل فرهنگی، دو اولویت مهم مجلس هستند. موضوع مقاوم سازی اقتصاد به معیشت و اشتغال مردم بر می گردد و مهم ترین اولویت این دورۀ مجلس باید این موضوع باشد؛ اینجا بحث منافع ملی مطرح است و همه نمایندگان، فارغ از هر گونه نگاه سیاسی، باید تمرکز خود را بر روی این موضوع بگذارند.

منتخب مردم نهاوند در مجلس دهم، در خصوص وظیفه نظارتی مجلس اظهار داشت: دو وظیفۀ مهمی که بر دوش نمایندگان قرار دارد، قانونگذاری و نظارت است؛ یعنی علاوه بر تصویب قانون، باید بر اجرای آن هم نظارت داشته باشد. به نظر بنده اگر هر کسی بر اساس تخصص خودش به کمیسیون مربوطه وارد شود، به همان نسبتی که کمیسیون ها از تخصص بهره می برند، نظارت هم می تواند تخصصی باشد و ما اگر نظارت را تقویت کنیم، قطعاً بسیاری از مشکلاتی که امروز بر سر معیشت، اشتغال، مسائل اجتماعی و سایر عرصه ها سایه افکنده، قطعاً کمرنگ خواهد شد.

بهرام نیا در پاسخ به این سؤال خبرنگار نما ، که سنگرسازی مدنظر رهبر انقلاب که در پیام ایشان مطرح شده بود، چگونه می تواند محقق شود، تصریح کرد: وجود سلایق سیاسی در بین نمایندگان، امر منفی نیست و اشکال ندارد که وجود داشته باشد؛ منتها زمانی که مسائل ملی و فراملی مطرح می شود، ما اگر بتوانیم همدلی و هم آوایی داشته باشیم و به آنچه که برای کشور اهم است پرداخته شود، موفق خواهیم شد در مقابل استکبار و جبهه دشمنان سنگرسازی کنیم.

۱۳۹۵/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...