نسخه چاپی

توهین كنندگان به مقدسات اسلام باید مجازات شوند

عضو شورای مركزی فراكسیون ولایت گفت: : قانون اساسی و قوانین قضایی كشورمان به هیچ فرد، گروه و حزبی اجازه نمی‌دهد كه بخواهد به دین رسمی كشور اهانت كند و باید با افرادی كه به مقدسات و اعتقادات مردم توهین می‌كنند بر اساس قانون بطور جدی برخورد شود.

به گزارش نما؛ محمدمهدی زاهدی، عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به اهانت صدر به مقدسات و اعتقادات مردم، گفت: ما در کشورمان خوشبختانه قانون اساسی پیش‌بینی‌های خوبی برای آزادی بیان، جایگاه و تعامل و احترام با اقلیت دینی در نظر گرفته و قرار نیست برخی از افرا از آزادی هایی که به اقلیت ها داده شده است سوء استفاده و به مقدسات ادیان الهی توهین کنند.



وی با بیان این مطلب که 98 درصد ملت ایران مسلمان هستند، ادامه داد: قانون اساسی و قوانین قضایی کشورمان به هیچ فرد، گروه و حزبی اجازه نمی دهد که بخواهد به دین رسمی کشور اهانت کند.



زاهدی بیان کرد: دستگاه قضاییه باید با افرادی که به مقدسات و اعتقادات مردم توهین می کنند بر اساس قانون بطور جدی برخورد کند.



عضو شورای مرکزی فراکسیون در ادامه صحبت های خود به نصحیت افراد متعارض با دین خدا پرداخت و گفت: من این افراد را نصحیت می کنم که از لج بازی با دین خدا دست بردارند و تمام تلاش خود را انجام دهند تا واقع گرا باشند.

۱۳۹۵/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...