نسخه چاپی

استكبار جهانی مقابل انقلاب ایران راه به جایی نمی‌برد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: استكبار جهانی 37 سال است كه هر كاری برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران انجام داده اما راه به جایی نبرده و ملت ایران استوارتر از هر زمان دیگری در برابر شیطان بزرگ ایستاده است و رمز این ایستادگی هوشیاری، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است.

به گزارش نما به نقل از میزان، سردار «علی فدوی» در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید محمد ناظری فرمانده تکاوران دریایی سپاه در حسینیه ثارالله شهر بندرعباس افزود: آمریکا به دنبال این است که با شیطنت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نیروی بازدارنده در برابر انقلاب اسلامی ایجاد کند اما گلوی شیطان بزرگ در دست فرزندان انقلابی ملت ایران است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امام خمینی(ره) حدود 36 سال قبل فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تاکنون نیز آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند.

فدوی یاد آور شد: اگر در زندگی انسان نقطه عطف و هدف آرمانی وجود نداشته باشد، کار به مشکل می‌خورد و یکی از ویژگی‌های سردار شهید ناظری شوق او برای شهادت و بصیرت او به هنگام حیات بود که سبب درخشش وجود او در جایگاه خدمت به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی و ملت ایران شد وهیچگاه در وضعیت انفعال ندیدیم و این ویژگی و نشانه یک نیروی انقلابی بصیر است.

وی با بیان این‌که کلام امام خمینی(ره) مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه برای در امان ماندن مملکت در شرایط امروز جامعه اهمیت و عینیت دقیق ‌تری یافته است، گفت: سردار شهید ناظری جلوه واقعی تبعیت از ولایت در همه حالات و شرایط بود و حتی جان خویش را در کف اخلاص برای دفاع از اقتدار و امنیت کشور قرار داده بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بصیرت در زندگی انسان و یافتن راه تعالی و رشد درونی انسان بسیار با اهمیت است اما نشان داده واقعی بصیرت در مقام عمل جایگاه ویژه‌ای است که شهید ناظری به آن دست یافته بود.

دریادار فدوی بیان داشت: آمریکا به دنبال این است که با شیطنت منطقه‌ای و فرامنطقه ‌ای نیروی بازدارنده در برابر انقلاب اسلامی ایجاد کند اما گلوی شیطان بزرگ در دست انقلاب اسلامی و فرزندان انقلابی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه انفعال در شان یک نیروی انقلابی نیست، اظهار داشت: آمریکایی‌ها رویه ‌دار زورگویی در جهان هستند و بهتر از هرکسی می‌دانند که زور یعنی چه؟ بنابراین اقتدار ملت ایران در سایه ولایت فقیه بزرگ‌ترین عامل پیروزی و پیشرفت است که باید از آن صیانت کنیم.

مراسم گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید محمد ناظری به همت سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و با حضور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده شهید ناظری در بندرعباس برگزار شد.

۱۳۹۵/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...