نسخه چاپی

برهانی: به زور می خواهند مرا بازنشست كنند

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: 33 سال دارم و در اوج پختگی هستم اما عده ای می خواهند مرا خداحافظی بدهند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، آرش برهانی درباره صحبت های اخیر مبنی بر خداحافظی اش از فوتبال اظهار داشت: اولا هرگز از طرف من بحث خداحافظی مطرح نشده است. من سال ها در این تیم حضور داشتم و تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام دادم. حالا گاهی اتفاقاتی هم افتاده است اما برخی دوستان می خواهند مرا خداحافظی دهند. همیشه گفته ام که دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم. روز اولی که به این تیم آمدم گفتم و حالا هم می گویم که می خواستم با این پیراهن فوتبال را کنار بگذارم ولی حالا نمی دانم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

وی افزود: الان 33 سال دارم و در اوج پختگی و تجربه هستم و باید از تجربه خودم استفاده کنم اما عده ای می خواهند به زور مرا مجبور به خداحافظی کنند. از سن 29 سالگی این هجمه ها را به سمتم سرازیر کردند ولی قصد ادامه فوتبال دارم زیرا توانایی خودم را برای این کار همچنان بالا می بینم.

برهانی در پاسخ به این سوال که اگر از استقلال جدا شود به کدام تیم خواهد رفت و آیا پیشنهادی به او شده است گفت: دوست ندارم درباره این مسایل فعلا صحبتی انجام دهم.

مهاجم استقلال درباره توپی که دیروز در آخرین لحظات به او رسید و به گل تبدیل نشد خاطرنشان کرد: نظیر آن توپ را در گذشته به مدل های مختلف وارد دروازه حریفان کرده بودم. دیروز یک لحظه دو دل شدم که توپ را با سر بزنم و یا قیچی برگردان. یک لحظه هم تصور کردم که در منطقه آفساید قرار دارم. به هرحال اتفاقی بود که افتاد و من هم به دنبال بهانه نیستم.

برهانی در پایان گفت: از وقتی که جام حذفی را از دست داده ایم بسیار بر من سخت گذشته است و تا الان هنوز نخوابیده ام.

۱۳۹۵/۳/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...