نسخه چاپی

ربایش تیم خبری شبكه الاخباریه سوریه + عكس

عکس خبري -ربايش تيم خبري شبکه الاخباريه سوريه + عکس

شبكه الاخباریه سوریه با بیان اینكه افراد مسلح در ریف دمشق تیم خبری این شبكه را ربوده‌اند، اعلام كرد كه مسئولیت آن بر عهده افراد مسلح و كشورهای حامی آنان در منطقه و خارج از آن است.

به گزارش فارس، ساعاتی پس از آنکه وزیر رسانه‌های سوریه در ادامه مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی علیه سوریه، از عزم این وزارت برای راه‌اندازی شبکه جدید در این کشور خبر داد، شبکه الاخباریه سوریه شب گذشته اعلام کرد که ارتباطش را با گروه خبری خود که شامل چهار عضو این شبکه است، در منطقه التل در ریف دمشق از دست داده است.

شبکه خبری مذکور مسئولیت ربایش این افراد را بر عهده گروه‌های مسلح و کشورهای حامی این گروهک‌ها دانست و اعلام کرد که این کشورها مسئول سلامت تیم خبری مذکور هستند.

این شبکه با ارسال پیامی خطاب به رسانه‌ها و اتحادیه‌های خبری و سازمان‌های داخلی و بین‌المللی خبری خواستار موضع گیری آنان در این خصوص و کمک به آزادی این گروه شد.

00.jpg
خبرنگار و تصویربردار شبکه الاخباریه سوریه

 چندی پیش نیز ساختمان شبکه الاخباریه هدف حمله گروهکی مسلح قرار گرفت و دست کم سه نفر از خبرنگاران و عوامل ساختمان مذکور در آن کشته شدند.

خبرگزاری سانا به نقل از عماد ساره مدیر شبکه الاخباریه اعلام کرد که گروهک‌های مسلح اقدام به ربایش اعضای خبری این شبکه کرده‌اند و تعداد افراد ربوده شده چهار نفر است که عصر روز جمعه (10 آگوست/20 مرداد) در منطقه التل ریف دمشق ربوده شده‌اند.

یارا صالح، خبرنگار و عبود طبره تصویربردار و حاتم ابو یحیی دستیار تصویربردار و حسام عماد راننده شبکه تلویزیونی الاخباریه چهار نفری هستند که ربوده شدند.

اخیرا نیز افراد تروریست یک بمب صوتی در ساختمان رادیو و تلویزیون سوریه منفجر کردند که به جراحت سه نفر منجر شد.

اخیرا نیز حمله بیش از 1000 تروریست مسلح در حلب به ساختمان رادیو و تلویزیون سوریه در این شهر نیز با مقابله قاطعانه ارتش ناکام مانده بود.

۱۳۹۱/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...