نسخه چاپی

تشبیه جالب مربی بدنساز تیم ملی كشتی

كیانوش اعتماد مقدم ، مربی بدنساز تیم ملی كشتی آزاد می گوید كسی نباید به صادق گودرزی برای شكست برابر حریف آمریكایی ایراد بگیرد.

اعتماد مقدم در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ می گوید:«اگر این مصاف را دیده باشید ، تصدیق می کنید که هیکل ورزشکار آمریکایی دو سایز بزرگتر از صادق گودرزی ما بود. اگر بگوییم صادق سایزش لارج باشد ، او 3 ایکس لارج بود. این یک نعمت خدادادی است که کشتی گیر آمریکایی داشت. با این وجود صادق عالی کشتی گرفت. در المپیک و در هر وزن تنها 20 ورزشکار داریم که فرق هر کدام شان با هم شاید 5 درصد هم نباشد. هر کس کمترین اشتباه را داشته باشد ، قهرمان می شود. صادق هم عالی بود اما گاهی دیگر زور یک نفر به حریفش نمی رسد. »
او ادامه داد:« بچه های تیم کشتی با بیشترین آمادگی به بازی ها اعزام شدند. الن ما امیدمان به مهدی تقوی و رضا یزدانی است. رضا یزدانی ما هم بدنی مثل این کشتی گیر آمریکایی دارد اما مشکل این دو ، زمان مسابقات شان است. برای بازی های افتتاحیه بازی ها را انداختند 8 صبح. یعنی بچه های ما باید 6 صبح صبحانه خورده در سالن اکسل باشند. این کمی کارمان را سخت می کند. امیدواریم که برای شان مشکل ایجاد نشود.»

۱۳۹۱/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...