نسخه چاپی

باهنر: دولتی شجاع تر از دولت احمدی نژاد ندیدم

عکس خبري -باهنر: دولتي شجاع تر از دولت احمدي نژاد نديدم

دبیر كل جامعه‌ اسلامی‌ مهندسین گفت: شهادت می‌دهم طی مدتی كه در مجلس هستم دولتی شجاع تر از دولت احمدی نژاد ندیدم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد رضا باهنر ضمن شرکت در مراسم ضیافت افطار اعضای جامعه اسلامی مهندسین و اصولگرایان استان اصفهان درباره سياست‌ راهبردي نيروهاي مسلح اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوري اسلامي ايران در آمادگی کامل به سر می‌بردند و به طور قطع حمله نظامی در شرایط کنونی منتفی بوده، اما جنگ سرد در جریان است.

دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند از طریق تحریف، فشارهای اقتصادی و تهاجم فرهنگی، ایران را به زانو در بیاورند.

باهنر تاکید کرد:مشکل مستکبرین شرق و غرب با ایران بحث هسته‌اي و حقوق بشر نیست بلکه آنان با نظام، مقام معظم رهبری و ملت ایران مشکل دارند.

وي ادامه داد: ترس مستکبران از جمهوري اسلامي به دليل الهام بخش‌بودن آن براي ساير کشورها است.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي سال پیش رو را سال ویژه‌ای دانست و گفت: سال 91 سال پایانی دولت است و امیدواریم به سلامت به اتمام برسد.

باهنر با اشاره به اهميت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، تصریح کرد: فشارهای اقتصادی و تبعات تحریم‌ها مسئله مهم دیگری است که دشمنان کمر بستند تا ملت ایران را ناامید کنند.

وی اظهار داشت: ملت ايران تاکنون تودهني‌هاي محکمي به استکبار جهاني زده است و این بار نیز پاسخي دندان‌شکن به دشمنان خواهند داد و ثابت مي‌کنند که هنوز به آرمان‌های انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری پایدار و وفادار هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه همه مشکلات موجود اقتصادی متاثر از تحریم ها نیست، افزورد: بخش اعظم مشکلات به عدم پیش بینی درست، به موقع و به عبارتی دچار سو مدیریت‌ها مربوط است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به انتخابات نظام مهندسی و وظایف مغفول ماننده جامعه اسلامی مهندسین، گفت: این تشکل در انتخابات این دوره نظام مهندسی حضور پر رنگی خواهد داشت.

وی از راه اندازی ستاد انتخابات و کمیته اصلی خبر داد و افزود: سلسه جلساتی با گروه‌ها، تشکل‌ها و صنف‌های فعال در عرصه انتخابات خواهیم داشت چرا که به دنبال تعامل حداکثری هستیم و از همه پتانسیل‌های هم‌سو با مواضع جامعه اسلامی مهندسین در لیست نهایی استفاده خواهیم کرد.

باهنر درباره مباحث پیرامون سازمان تامین اجتماعی گفت: ما صلاح نمی‌دانیم کل مملکت را درگیر مسئله سازمان ‌تامین‌اجتماعی کنیم.

وی باشاره به بررسی حکم دیوان عدالت اداری پيرامون مرتضوی در کمیسیون اصل نود بیان داشت: در صورت تطبیق این حکم با قانون، دولت باید آن را اجرا کند.

دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين در ادامه به عملکرد دولت احمدی نژاد اشاره کرد و گفت: این دولت پرکار، شجاع و خدمات خوبي به مردم ارائه کرده است.

وی تاکید کرد: دولت احمدی‌نژاد پس از سال‌ها ادبیات انقلاب و امام (ره)را احیا کرد به همین دلیل عملکرد این دولت ستودنی است.

باهنر عدم اعتقاد به کار جمعی، عدم پیش بینی درست و به موقع را از نقاط ضعف این دولت برشمرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: شهادت می‌دهم طی مدتی که در مجلس هستم دولتی شجاع تر از دولت احمدی نژاد ندیدم.

۱۳۹۱/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...