نسخه چاپی

افتتاح دفاتر شركت‌های بزرگ ایران در آلمان

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: آماده راه اندازی دفاتر شركت های بزرگ ایران در مركز همكاری های اقتصادی ایران و اروپا در آلمان هستیم.

به گزارش نما به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مهدی کرباسیان که در مراسم افتتاح مرکز اقتصادی ایران و اروپا در برلین ، تصریح کرد: با توجه به امکانات این مرکز و ضرورت افزایش همکاری های ایران و اروپا،‌ دفاتر شرکت های بزرگ ایرانی در این محل گشایش می یابد.

وی با اشاره به فرصت های همکاری دو کشور به ویژه بخش معدن و صنایع معدنی ادامه داد: ایران و آلمان از گذشته تاکنون همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته اند که امیدواریم در شرایط جدید، روابط دو طرف بیش از پیش توسعه یابد.

کرباسیان پیش بینی کرد در سه یا 4 سال آینده،‌ آلمان دوباره شریک اول یا دوم ایران در حوزه اقتصادی شود.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: فرصت هایی که در بخش های فولاد، سنگ آهن،‌ زغالسنگ،‌ مس،‌ آلومیینوم،‌ عناصر نادر خاکی و همچنین اکتشاف و امور زیرساخت در ایران وجود دارد زمینه مساعدی را برای توسعه روابط دو طرف ایجاد کرده است.

کرباسیان افزود: با توجه به حضور شرکت هایی از حوزه های بانکی،‌ بیمه ای،‌ سرمایه گذاری، امور مشاروه ای و حقوقی ایران در همایش اقتصادی با آلمان،‌ فرصت مناسبی برای مذاکرات دو جانبه فراهم آمده تا موانع توسعه همکاری ها برطرف شود.

۱۳۹۵/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...