نسخه چاپی

بررسی ورودی و خروجی‌های استقلال منصوریان

با توجه به اتفاق‌هایی كه در یكی دو روزه اتفاق افتاده است به نظر می‌رسد منصوریان مربی محبوب آبی‌ها امروز رسما هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش نما به نقل از مشرق، با توجه به اتفاق‌هایی که در یکی دو روزه اتفاق افتاده است به نظر می‌رسد منصوریان مربی محبوب آبی‌ها امروز رسما هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. علیرضا منصوریان که از مدت‌ها پیش نامش به عنوان سرمربی استقلال مطرح شده بود یکی دو هفته‌ای است که حضورش در این باشگاه جدی‌تر شده است تا جایی که احتمالا او امروز رسما معرفی خواهد شد تا پیش از آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات این تیم تکلیف خود را بداند. اگر عده‌ای پیش از این اندک شانسی برای پرویز مظلومی قائل بودند با صحبت‌هایی که در برنامه نود انجام داد باید پرونده حضور او را در استقلال بسته بدانیم.

اما منصوریان لیستی به باشگاه استقلال ارائه کرده است و باشگاه چند روزی است که مذاکرات خود را با بازیکنان مورد نظر سرمربی احتمالی فصل آینده این باشگاه آغاز کرده است. در لیستی که منصوریان در اختیار باشگاه قرار داده است نام ستاره‌هایی مثل قاسم حدادی‌فر، بختیار رحمانی، ووریا غفوری، کاوه رضایی و وحید امیری دیده می‌شود. در این بین گفته می‌شود قاسم حدادی‌فر، بختیار رحمانی و ووریا غفوری تا حد زیادی پیوستن‌شان به استقلال قطعی شده است و می‌توان از حالا این بازیکنان را آبی‌پوش دانست. در این بین منصوریان در صورتی که در جذب بازیکنان اولیه خود موفق نباشد، گفته می‌شود او چند بازیکن جوان هم از نفت تهران به استقلال می‌آورد.

اما منصوریان بازیکنان دانه درشتی را هم در لیست خروج باشگاه قرار داده است. گفته می شود منصوریان از مدیران باشگاه خواسته که بازیکنانی مثل وحید طالب‌لو، آرش برهانی، میلاد فخرالدینی و حنیف عمران‌زاده را در لیست خروجی این باشگاه قرار داده تا به نوعی این بازیکنان با سابقه برای فصل بعد به دنبال تیم برگردند. منصوریان قصد دارد برای فصل آینده تیمش را جوان و البته با کیفیت کند و به همین دلیل هم تعدادی از بازیکنان با تجربه این تیم در لیست خروج باشگاه قرار گرفته‌اند.

۱۳۹۵/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...