نسخه چاپی

سردار رضایی اعلام كرد

پیش بینی 8 هزار میلیارد تومان بودجه برای تقویت مرزها

فرمانده نیروی انتظامی گفت:هشت هزار میلیارد تومان بودجه برای تقویت مرزها در برنامه ششم توسعه پیش بینی كردیم.

به گزارش نما به نقل از میزان،سردار قاسم رضایی در دیدار با استاندار خراسان شمالی با اشاره به اقدامات انجام شده در مرزهای کشور گفت : طی 10 سال گذشته اقدامات خوبی در مرزها انجام گرفته اما مرزها همچنان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

فرمانده مرزبانی تصریح کرد: برای تقویت مرزهای کشور در برنامه 5 ساله ششم توسعه، 8 هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده ایم که امیدواریم با اختصاص این مبلغ شاهد تقویت بیشتر مرزها باشیم.

سردار رضایی افزود: امروز مردم کشورهای همسایه ما به فکر چگونه زنده ماندن اما مردم کشور ما به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به فکر چگونه زندگی کردن هستند.

وی با اشاره به منویات رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی افزود: مرزبانان کشور با تمام توان برای تحقق اقتصاد مقاومتی با هرگونه قاچاق برخورد می کنند.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان با اشاره به این که جایگاه مرز موضوعی ملی است ، عنوان داشت: همه مردم ایران در سرتاسر دنیا در خصوص مرز هم حق و هم وظیفه دارند و باید توجه ویژه به مرزها صورت گیرد.

سردار رضایی با اشاره به اينکه جايگاه مرز موضوعي ملي است بيان داشت: براي تقويت مرزهای کشور در برنامه 5 ساله ششم توسعه، 8 هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده ایم که امیدواریم با اختصاص این مبلغ شاهد تقویت بیشتر مرزها باشیم.

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت : به برکت تلاش ها و هوشیاری مرزبانان این استان ، ما مرزهای امنی داریم و من هر ماه از مرزها بازدید می کنم و پیشرفت های خوبی را شاهد هستم.

۱۳۹۵/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...