نسخه چاپی

لایق: لشگری از همه بهتر بود

مربی تیم ملی كشتی آزاد ایران گفت: یك سری افكار سنتی و غلط در كشتی ما وجود دارد كه باید پاك شود.

رضا لايق در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي فارس به لندن، با بيان اينکه سختي‌هاي زيادي را آزادکاران در اين مدت متحمل شدند، اظهار داشت: با توجه به هجمه‌اي که از تهران به ما وارد مي‌شود فشار بر روي ما زياد است و ما براي اينکه بتوانيم کشتي گيران را به خود باوري برسانيم، کار سختي داريم.

ادامه داد: احسان لشگري تنها يک اشتباه داشت در غير اين صورت طلا براي او بود. چرا که از همه رقيبانش در اين وزن بهتر بود.

لايق تاکيد کرد: اين مزد زحمات رسول خادم در اين چند ماه اخير بود و ما براي رسيدن به موفقيت تمرينات مداوم و سختي را پشت سر گذاشته بوديم، هر چند عقيده دارم يکسري عقايد سنتي و غلط در کشتي ما وجود دارد که بايد پاک شود.

مربي تيم ملي کشتي آزاد ايران در پايان گفت: اسماعيل‌پور و رحيمي با ناداوري از مسابقات کنار رفتند و اگر اين اتفاقات براي آنها نمي‌افتاد، حقشان رسيدن به فينال بود.

وي تصريح کرد: با برنامه غلط مسابقات رحيمي را بازاندند. مي توانست طلا بگيرد اما بعد از 10 دقيقه دوباره او را وارد تشک کردند تا کشتي بگيرد.

لايق خاطرنشان کرد: لشگري که سال پيش در انتخابي تيم ملي هم مقام نياورد حالا برنز المپيک را مي گيرد. اين نشان مي دهد که روي کشتي آزاد کار شده است. مي خواهيم ثابت کنيم که اينها خوب هستند و مهم نيست که ديگران چه مي گويند. خادم همه کارش را در 6 ماه اخير تعطيل کرد و در خدمت کشتي بود.

وي در مورد قضاوت مسابقات گفت: داوري تا اينجا دخيل بوده که طلا نگيريم. اگر نادواري نبود اسماعيل پور فيناليست مي شد. کشتي گيران ما به خود باوري رسيده اند. جنگندگي و جسارت دوباره به کشتي گيران ما برگشته است.

۱۳۹۱/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...