نسخه چاپی

موسی الرضا ثروتی در گفتگو با نما:

مشكلات اقتصادی حل نشود روحانی رئیس جمهور بعدی نیست

عکس خبري -مشکلات اقتصادي حل نشود روحاني رئيس جمهور بعدي نيست

اگر شرایط بهبود پیدا نكند و اشتغال ایجاد نشود رای آوری آقای روحانی سخت می شود همین الان هم رای آوری ایشان با چالش روبروست مگر اینكه در این یكسال باقی مانده اقدامات اساسی صورت پذیرد


موسیالرضا ثروتی، در رابطه با سخن آقاي هاشمي مبني بر اينكه : "اگر دست های دیگر در انتخابات دخالت نکنند آقای روحانی سال آینده رئیس جمهور می مانند" گفت:الحمدلله انتخابات ریاست جمهوری همیشه درست و سالم برگزار شده است حال اگر گاهی اظهار نظرهایی مطرح می شود اینها خیلی اهمیت ندارد. انتخابات ما تمیز، رها، آزاد، سالم و منطقی برگزار می شود.
وي افزود: منظور آقای هاشمی شاید این بوده که اگر تفرق آرا پیش نیاید اگر دیگران حضور پیدا نکنند آقای روحانی حتما رای می آورند بالاخره ایده ها متفاوت است و همه‌ی کاندیده ها دوست دارند که رقیب نداشته باشند و این طبیعی است ولی خب قائدتا شرایط فرق می کند انتخاب آقای روحانی هم بستگی به این دوره یکساله باقی مانده از ریاست جمهوریشان دارد اگر اشتغال برای جوان ها درست کنند و رونق اقتصادی صورت بگیرد شرایط ایشان برای انتخاب شدن بهبود می‌یابد اگر که نه این اتفاقات نیافتد مردم ناراحت را نمی شود وادار به رای دادن کرد.
ثروتی در ادامه تصریح کرد: ما خودمان موقع انتخابات در مجلس هر کجا می رفتیم مردم می پرسیدند برای اشتغال چه کردید؟ مردم تفاوتی بین دولت و مجلس قائل نمی شوند. در این زمان چون اشتغال ایجاد نشده مردم کشور از این بابت دلخور هستند و رای نمی دهند. الان هم همین طور است اگر شرایط بهبود پیدا نکند و اشتغال ایجاد نشود رای آوری آقای روحانی سخت می شود همین الان هم رای آوری ایشان با چالش روبروست مگر اینکه در این یکسال باقی مانده اقدامات اساسی صورت پذیرد اگرنه وضعیت به همین منوال باقی بماند، احتمال دارد فرد دیگری حال چه یک اصلاح طلب دیگر باشد و چه یک اصولگرا برای خود رای آوری کند و این مسئله که یک حزب بخواهند تجمیع کنند و به وحدت برسند بعید است همیشه 5-6 نفر از هر حزب برای کاندیداتوری می آیند باید دید کدام رای بیشتری می آورند.

۱۳۹۵/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...