نسخه چاپی

كشف محموله میلیاردی كالای قاچاق

محموله میلیاردی كالای قاچاق در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری كشف شد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت:یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در سه دستگاه خودرو توقیف شد.

سردارنورعلی یاری افزود: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر حمل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان به سمت استان های مرکزی کشور، ماموران فرماندهی انتظامی استان طرح مبارزه با قاچاق کالا را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان در محور یاسوج – لردگان یک دستگاه کامیون یخچالی و یک دستگاه سواری پژو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

سردارنورعلی یاری گفت: در عملیات دیگری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن حین عملیات ایست و بازرسی در محور لردگان – بروجن یک دستگاه پژو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

سردار یاری گفت: در بازرسی از این خودرو ها سه هزار و 160 کیلو چوب جنگلی ، 804 عدد انواع ادکلن و 745 ثوپ البسه قاچاق به ارزش یک و نیم میلیارد ریال کشف و سه نفر نیز دستگیر شدند.

یاری، با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، از عموم مردم خواست: هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا را برای اقدام سریع و ضربتی پلیس، به تلفن یا پیامک 110، مرکز فوریت های پلیسی، گزارش کنند.

۱۳۹۵/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...