نسخه چاپی

ثبت نام افراد جویای كار در كمیته امداد امام دیشموك

رئیس كمیته امداد امام دیشموك گفت: با توجه به اینكه در سال گذشته 88 طرح در سرفصل توان‌افزایی و صنف‌های متفاوت اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال به صورت صندوق امدادی تسهیلات بانكی پرداخت نموده‌ایم در سال 95 از افراد جویای كار ثبت نام می‌شود.

به گزارش نما؛ رضا ایزدی صبح امروز در گفت‌وگو با فارس در دیشموک اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های کمیته امداد در بحث اشتغالزایی و توان‌افزایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می‌باشد ما این امر را وظیفه خود می‌دانیم که بیشتر به افراد تحت حمایت کمیته امداد امام منطقه دیشموک رسیدگی کنیم.

وی در ادامه گفت: کمیته امداد امام با مدیریت استان، مدیرکل و مدیریت شهرستان و سیاست‌های کلی کمیته امداد آمادگی دارد که در سال 95 جهت اشتغالزایی مددجویان در هر صنفی که توانایی فعالیت را داشته باشند با پرداخت تسهیلات وام به آنان کمک کنیم.

رئیس کمیته امداد امام دیشموک گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته 88 طرح در سرفصل توان‌افزایی و کارانگیزی و صنف‌های متفاوت از قبیل دامداری، زنبورداری و مغازه‌داری و گاوداری اعتباری بالغ بر 9 میلیاردریال به صورت صندوق امدادی تسهیلات بانکی پرداخت نموده‌ایم در سال 95 در راستایی اشتغالزایی افراد تحت حمایت کمیته امداد امام دیشموک در نظر دارد از افراد متقاضی جویای کار ثبت‌نام کند.

وی اذعان کرد: افراد تحت حمایت کمیته امداد امام دیشموک می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی(ره) دیشموک مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

این مسؤول بیان کرد: اشتغالزایی افراد تحت حمایت کمیته امداد امام می‌توانند در هر صنفی که توانایی خودکفایی و فعالیت داشته باشند از قبیل دامداری، زنبورداری، گاوداری، مغازه‌داری و هر صنف دیگری که می‌توانند فعالیت کنند و مد نظر مددجو باشد مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی اشاره‌ای به خدمات مسکن تحت پوشش کمیته امداد امام دیشموک داشت و گفت: در سال 94 کمیته امداد دیشموک خدمات ارزنده‌ای به تحت حمایت‌های این نهاد ارائه کرد و در سال جدید در همین راستا اقدامات لازم را به کار گرفته است.

ایزدی متذکر شد: کمیته امداد امام در راستای محرومیت‌زدایی افراد تحت حمایت خود تمهیدات لازم را به کار گرفته است.

۱۳۹۵/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...