نسخه چاپی

مردی همسرش را زنده زنده به آتش كشید

به گزارش نما- «خبرجنوب» نوشت: مرد جوان پس از درگیری با همسرش، نقشه قتل او را طرح و همسرش را آتش زد که در این جریان خودش نیز دچار سوختگی شد.

چند روز قبل زماني كه زنی با همسرش درگیر شد نمی دانست که چه سرنوشت شومی در انتظارش است. اما اين آخرين باري بود كه او با همسرش درگیر شد.
پرونده پيچيده
کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز برابر تماس تلفنی با مرکز 110 از قتل زن جوانی در منزلش باخبر شدند. ماموران پس از اطلاع از این موضوع به محل جنایت رفته و جسد سوخته زنی را مشاهده کردند. به دستور بازپرس پرونده جسد این زن به پزشکی قانونی انتقال یافت.
در جريان تحقيقات پليسي فرضيه هاي متعددي مطرح شد اما هيچ كدام به نتيجه نرسيد تا اينكه مأموران دريافتند این زن با همسرش اختلاف داشته است. آنها اين بار فرضيه اختلافات خانوادگي را مدنظر قرار دادند. در چنين شرايطي مأموران بررسيهاي خود را ادامه دادند و اين بار به همسر وی شككردند. او از زمان جنایت متواری شده بود. درحاليكه تنها يك روز از قتل این زن ميگذشت، ماموران دریافتند که مردی دچار سوختگی شده و در بیمارستان بستری است با مطرح شدن این موضوع ماموران تحقیقات خود را متمرکز کرده و فاش شد که وی همسر مقتوله است. افشای این موضوع روند رسيدگي به پرونده را وارد مرحلهاي تازه كرد.
جنايت هولناك
تحقيقات كارآگاهان ادامه يافت و مدتي بعد سرنخ هایی از این جنایت به دست آمد. در اين مرحله كارآگاهان به تحقيقات تازهاي دست زدند.كارآگاهان دريافتند كه وی در قتل همسرش دخالت داشته است.
اين مرد جوان در بیمارستان به دستور بازپرس تحت نظر و سپس وقتي تحت بازجويي قرار گرفت و راز جنايت را فاش كرد. متهم گفت: مدتي بود كه با همسرم اختلافات شدیدی پیدا کرده بودم.او مدام با من درگیر می شد.متهم ادامه داد: من و همسرم از مدتها قبل سر مسائل مختلف با هم اختلاف داشتیم و مرتب دعوا میکردیم. درگیریهای ما روزبهروز بیشتر میشد تا اینکه روز حادثه باز هم طبق معمول کار به مشاجره کشید. من حین دعوا درحالیکه بهشدت عصبانی شده بودم کنترل خودم را از دست دادم و او را زنده زنده آتش زدم. در این میان خودم نیز دچار سوختگی شدم.
متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل همسرش اعتراف و مدعی شد به دلیل اختلافات خانوادگی دست به جنایت زده است. در ادامه متهم از بیمارستان مرخص شد.گفتنی است با اعترافات مرد جوان، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس برای وی صادر شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

۱۳۹۵/۳/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...