نسخه چاپی

قدیری ابیانه در گفت وگو با نما:

تسلیت به استكبار جهانی به خاطر انتخاب آیت الله جنتی/ حركت فائزه انحراف از دین بود

عکس خبري -تسليت به استكبار جهاني به خاطر انتخاب آيت الله جنتي/ حركت فائزه انحراف از دين بود

انتخاب شدن آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری موجب خوشحالی و شادی وفاداران به نظام است.و با این انتخاب برنامه های كشورهای مستكبر عملی نمی شود.

انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری و عدم حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در هیات رئیسه این مجلس را شاید بتوان بمب خبری اولین انتخابات در این مجلس جدید به حساب آورد.
گو اینکه این انتخاب را می توان نوعی تو دهنی و یا دهن کجی مجلس خبرگان رهبری به رسانه های غربی که تلاش داشتند با تبلیغات خود آیت الله جنتی را از مجلس خبرگان رهبری حذف کنند به حساب آورد
در این باب با آقای دکتر محمدحسن قدیری ابیانه عضو نظام مهندسی، مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام و سفیرسابق در مکزیک و استرالیا به گفتگو نشسته ایم.


 انتخاب شدن آيت الله جنتي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
 انتخاب شدن آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری موجب خوشحالی و شادی وفاداران به نظام است.و با این انتخاب برنامه های کشورهای مستکبر عملی نمی شودد. در حال حاضر از برنامه های استکبارگران این است که برای ضربه زدن به ایران اصل ولایت را زیر سوال ببرند چه شخص رهبری و چه جایگاه ولایت را، مانند مباحثی همچون شورایی کردن رهبری، مدت دار کردن آن، کاهش اختیارات و امثالهم مورد حمایت تبلیغاتی و سیاسی آمریکا انگلیس و اسرائیل است و قصدشان از تضعیف جایگاه رهبری در حقیقت آسیب رساندن به ایران است به همین دلیل بود که حضرت امام فرمودند پشتیبان ولایت فقیه و خبرگان باشید.
قابل ذکر است سایر نامزد های ریاست مجلس خبرگان هم چون آیت الله امینی و آیت الله هاشمی شاهرودی برای ملت ما عزیزند و پشتیبان ولایت هستند اما آنکس که مورد هجوم تبلیغاتی استکبار و ضد انقلاب است آیت الله جنتی است. به دلیل ریاستشان در شورای محترم نگهبان و قاطعیتشان در دفاع از اسلام و استحکام رای شان در انجام وظایفشان آیت الله جنتی هرگز تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار نمی گیرند و روحیه انقلابی و ساده زیستی ایشان مثال زدنی است لذا بنده انتخاب ایشان را به ملت عزیز ایران تبریک و به استکبار جهانی تسلیت عرض می کنم. امیدوار هستم که نمایندگان منتخب مجلس خبرگان در انتخاب رئیس و هیئت رئیسه دقت و حسن انتخاب به خرج داده و امید های استکبارات جهانی را ناامید سازد.


 چرا آقای هاشمی رفسنجانی نامزد ریاست مجلس خبرگان رهبری نشدند؟
 مواضع آقای هاشمی رفسنجانی در سالهای اخیر منطبق با مواضع امام و رهبری نبوده و ایشان مباحثی از قبیل شورای رهبری و امثالهم را طرح کردند که درست نبود ضمن اینکه افتضاحات پی در پی اعضای خانواده به ایشان و وجه سیاسیشان لطمه زده است مثل مهدی که با پول بیت المال به خارج از کشور رفته و در سدد تماس با آمریکایی ها در مورد تشکیل پرونده تحریم اقتصادی ایران برآمد و آن را دنبال کرد. و همچنین افتضاحات دخترش فائزه هم که جای خود دارد مانند دیدارش با بهائیان در ایام روزه داری آنان که با انها روزه گرفته و در همان ایام به آنها افطار هم داده و از آنها و از منافقین به عنوان دوستان عزیزی که در راه حق مبارزه می کنند یاد کرده است. طبیعتا چنین فردی با چنین فرزندانی زمینه رای آوری در خبرگان را ندارد و طبیعی است که نامزد نشود البته آقای هاشمی از عملکرد دخترش در این زمینه اعلام برائت کرده اما بسنده کردن به اینکه فائزه اشتباه کرده است کفایت نمی کند کاری که فائزه انجام داده را نمی شود به عنوان اشتباه یاد کرد بلکه انحراف از دین و شرع و قانون است.


 به نظر شما این عملکرد های جدید آقای هاشمی که حرف های ضد انقلابی می زنند مانند تفاوت نظر ایشان با امام در مورد استکبار جهانی یا عدم موافقتشان با انقلاب فرهنگی چه دلیلی دارد ؟

اینکه دیدگاه آقای رفسنجانی تفاوت هایی با دیدگاه رهبری داشته روز به روز روشن تر می شود، به عنوان مثال: آقای هاشمی خواستار حمایت امام از سازمان مجاهدین خلق بودند ولی امام خمینی اصلا زیر بار نرفتند و در مورد دیگری امام موافق یک فرد برای رهبری مملکت بود ولی آقای رفسنجانی پیشنهاد شورایی بودن این سمت را داده بودند او تفاوت های دیگری هم با امام داشت که در همان زمان هم با امام تکرار می کردند اما من تفاوت دیدگاه را جرم نمی دانم تنها آن را یک نقطه ضعف تلقی می کنم ايشان مي تواند دیدگاهش با رهبری تفاوت داشته باشد اما اطاعت از رهبری بر او واجب است اطاعت از رهبری تنها منوط به هم نظر بودن با او در امور حکومتی نیست بلکه هرکس باید سلسله مراتب را رعایت کرده و اوامر ولایت را مطاع باشد متاسفانه عملکرد ایشان به خصوص از فتنه 88 تا کنون مطلوب نبوده است و اعضای خانواده ایشان هم افتضاحات بسیاری به بار آورده اند.

۱۳۹۵/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...