نسخه چاپی

بدمستی هیلاری كلینتون و هرزگی محافظانش *سند

وی [هیلاری كلینتون] به قدری مشروب خورده بود كه حتی قادر به حفظ تعادل خود نبود و اولین نفری بود كه با شروع موسیقی جاز مبتذل اقدام به انجام حركات شنیع و مبتذل كرد و بی مورد با صدای بلند می خندید تا حدی كه...

به گزارش نما به نقل از دیلی نیوز، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا در یک مهمانی به میزبانی مییتی کوونا مشییبین وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ، به شدت مست شده و بی جهت تا حد افراط شروع به خندیدن کرد.


وی در ادامه مهمانی با شنیدن صدای موسیقی مبتذل از خود بی خود شده و قبل از همه حتی قبل از خود خواننده جودیث سفووما، شروع به رقصیدن کرد.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس، هیلاری کلینتون مانند دختران نوجوان آرایش غلیظ داشته و لباس تنگ براق آبی رنگ خود را به تن کرده و جلوی دیگران به خودنمایی می پرداخت.


در ادامه این گزارش آمده است، وی به حدی مشروب خورده بود که حتی قادر به حفظ تعادل خود نبود و اولین نفری بود که با شروع موسیقی جاز مبتذل اقدام به انجام حرکات شنیع و مبتذل کرد و بی مورد با صدای بلند می خندید تا حدی که همه مهمانان از این عمل وی شگفت زده شده بودند.


بنابر این گزارش، بعد از رسوایی اخیر روابط جنسی مأموران امنیتی اوباما با فاحشه ها در هتل کلمبیا، این عمل شنیع هیلاری کلینتون، به عنوان دومین افتضاح از سوی مقامات بلندپایه آمریکا مورد انتقاد شدید قرار گرفت.


بنا بر گزارش روزنامه تلگراف، هیلاری کلینتون قبل از این رقص تا حد زیادی مشروب خورده و بعد از مستی در کلوپ شبانه کارتاگنا شروع به رقصیدن کرده بود تاجایی که خود از مأموران حفاظتی و سربازانش بی خبر بود، بطوری که آنها امنیت جانی کلینتون را که وظیفه اصلی شان بوده را فراموش کرده و به برقراری روابط جنسی و عیاشی با فاحشه ها در اتاق های دیگر همین کلوپ اقدام کردند که این نیز به عنوان دومین رسوایی بزرگ بعد از رسوایی هتل کلمبیا مورد انتقاد شدید قرار گرفت و بار دیگر مدیریت بخش سرویس مخفی آمریکا را زیر سؤال و انتقاد شدید برد.


کلینتون در آفریقا برای انجام مأموریت های تجاری رفته بود و علاوه بر این در اجلاس مقابله با ایدز نیز سخنرانی کرد چراکه آفریقا بیشترین آمار ایدز در جهان را دارا می باشد.


لازم به ذکر است که بیل کلینتون همسر هیلاری کلینتون اعلام کرده که زنش به وی پیشنهاد یادگیری رقص را داده و از وی خواسته تا زمان بازنشستگی وی از پست وزارت خارجه، بیل رقصیدن را یاد بگیرد چراکه بعد از این بایستی هر دو در مجالس مختلف با هم برقصند.

1.jpg

۱۳۹۱/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...